اجاره لپ تاپ،تبلت و کامپیوتر در تهران

کرایه لپ تاپ،تبلت و کامپیوتر

کرایه لپ تاپ ،  تبلت و کامپیوتر در تهران از بخش اجاره لوازم دیجیتال سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

با پیشرفت روز افزون فناوری، حجم حافظه مورد نیاز برای ذخیره‌سازی فایل‌های موسیقی، انواع برنامه و فیلم‌ های HD هم به همین نسبت افزایش می‌یابد. معمولا لپ‌تاپ‌ های معمولی به همراه هارد درایو های ۳۲۰ یا ۵۰۰ گیگابایتی عرضه می‌شوند که این رقم ممکن است در نگاه اول اندکی کوچک به نظر برسد، اما آیا یک کاربر به حجمی بیشتر از این نیاز دارد؟

 هارد درایوهای اکسترنال قیمت پایینی دارند و به لطف آن‌ها می‌توانید حجم عظیمی از عکس‌ها و اسناد خود را در خارج از هارد درایو لپ‌تاپ ذخیره کنید. این بدان معناست که می‌توانید فایل‌های خود را در یک هارد درایو کوچک‌ تر و با هزینه کمتر به همراه داشته باشید.

پردازشگر : همان تراشه‌ای است که تمامی تصمیمات PC شما را اجرا می‌کند، در واقع هر کاری که PC شما انجام می‌دهد توسط پردازشگر کنترل شده و به دنبال آن هرچه سرعت این تراشه پایین‌تر باشد سرعت PC هم پایین‌تر خواهند بود.

رم یا همان حافظه دسترسی موقت (Random Access Memory)؛ حافظه کوتاه مدتی است که یک لپ‌تاپ برای دسترسی سریع به اطلاعات و برنامه‌های مختلف از آن استفاده می‌کند. هرچه رم سیستم شما بالاتر باشد سرعت لپ‌تاپ نیز بیشتر خواهد شد.

علاوه بر سخت‌افزار، امکانات بسیار دیگری نیز در انتخاب شما اهمیت دارد که یکی از آن‌ها استاندارد USB 3.0 است. تمامی لپ‌تاپ‌های موجود در بازار دارای پورت USB هستند که برای اتصال کارت‌های حافظه و ماوس مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما سرعت انتقال داده استاندارد USB 3.0 به مراتب بالاتر از USB 2.0 است و می‌توان گفت که حدودا ده برابر بیشتر از استاندارد قدیمی است. 

درایوهای Soild-State از جمله آپگریدهای مهم هستند که در قیاس با هارد درایوهای معمولی سرعت بالاتری دارند و باتری کمتری مصرف می‌کنند.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. جهت مشاهده و بررسی محصولات و همچنین سفارش آنلاین به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. و سپس کالا را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه لپ تاپ ایسوس

کرایه لپ تاپ ایسوس
امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید وسایل دیجیتال فعالیت می کنند. هر یک از این شرکت ها سعی می کنند که از فناوری های نوین در تولیدات خود استفاده....

اجاره آیفون 10

اجاره آیفون 10
گوشی آیفون 10 برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره تجهیزات دیجیتال مراجعه کنید. تقریبا اواسط شهریور ماه بود ...