اجاره کولر گازی پرتابل در تبریز

روش های اجاره کولر گازی پرتابل در تبریز

به منظور اجاره کولر گازی پرتابل در تبریز به بخش تجهیزات مراسم در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

با شروع فصل تابستان استفاده از وسایل سرمایشی بسیار رواج می یابد به گونه ای که ما شاهد استفاده از وسایل سرمایشی در مکان های مختلف می باشیم هر یک از این وسایل به منظور تغییر دما و سرد کردن محیط مورد استفاده قرار می گیرند از جمله وسایلی که در سال های اخیر مورد توجه مردم قرار گرفته است کولر گازی پرتابل یا قابل حمل است.

در این کولر کمپرسور در داخل خود دستگاه وجود دارد و کمپرسور به طور جداگانه نصب نمی شود در این کولر دو عدد موتور وجود دارد که یکی از بالا انتقال جریان هوای خنک را به عهده دارد و موتور دیگر از پایین عمل خروج هوای گرم ناشی از کمپرسور را انجام می دهد ، به همین دلیل مکانی که کولر پرتابل در آنجا نصب می شود نیاز به یک دریچه برای خروج هوای گرم را دارد.

از مهم ترین مزیت های این نوع کولرها نصب آسان آن ها می باشد ، و همچنین مشکلاتی که سایر کولرها دارند این است که نصب آن ها مشکل می باشد ، از این رو شما در هنگام برگزاری جشن و مراسم های خود می توانید از کولرهای پرتابل استفاده کنید زیرا نصبشان راحت است و می توانید به هرجایی آن ها را حمل کنید.

بهترین قابلیت کولرهای پرتال کمپرسور آن ها می باشد که در داخل آنها قرار دارد علاوه بر این در کولرهای گازی قابل حملی که جدیدا وارد بازار شده اند محفظه ای جهت ذخیره آبی که از لوله درین خارج می شود قرار داده شده است تا دیگر نیازی به آب لوله درین نداشته باشید لوله درین جهت خروج آب ناشی از تعرق است.

علاوه بر مزایا این کولر دارای معایبی می باشد با توجه به اینکه کمپرسور در داخل آن قرار می گیرد صدای کولر هنگام کار زیاد است.

کلاب رنتر یک سایت مختص اجاره کالا است برای اجاره کولر گازی پرتابل در تبریز می توانید از طریق سایت ما اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه صندلی تهرانپارس

کرایه صندلی تهرانپارس
صندلی را می توانید در هر مراسمی استفاده کنید و بدون صندلی مراسم شما حتما به صورت کوتاه باید برگزار شود به همین منظور این وسیله یکی از اصلی ترین ...

وسایل نورپردازی مجالس

وسایل نورپردازی مجالس
نورپردازی اثر قوی در ظاهر کلی و فضای احساسی جشن شما دارد به گونه ای که اثرات مطلوبی روی مهمانان شما دارد و نیز مهم ترین مزیت آن این است ...