قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد در ایران

برای مشاهده قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد به بخش بهداشت و سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد


                                                         

نوزادان بیلی روبین بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند به همین دلیل سرعت جایگزینی و ترمیم گلبول های قرمز در نوزادان بیشتر از بزرگسالان است. کبد یک نوزاد تازه متولد شده قادر به تجزیه و دفع بیلی روبین خون نمی باشد مقدار زیاد بیلی روبین باعث می شود که مقداری از آن قبل از دفع به وسیله مدفوع از طریق روده ها جذب شود. متداول ترین نوع زردی عبارت است از:زردی فیزیولوژیک،زردی نوزاد نارس،زردی نوزاد به علت نقص شیردهی و...

زردی نوزادان به علت نقص شیردهی زمانی ایجاد می شود که نوزاد به اندازه کافی تغذیه نشود. این زردی در نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند، ایجاد می شود. شما برای درمان زردی نوزاد خود باید از دستگاه فتوتراپی استفاده کنید. بسیاری از خانواده ها در خانه برای حل مشکل نوزاد از این وسیله استفاده می کنند. اگر به دنبال خرید این وسیله هستید بهتر است دست بکشید زیرا این دستگاه قیمت بالایی دارد و خریدش از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست بنابراین برای آگاهی از قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. .

زردی فیزیولوژیک رایج ترین نوع زردی بین نوزادان است. این زردی خفیف به دلیل ناتوانی کبد نوزاد در دفع بیلی روبین ایجاد می شود. این زردی در 2 الی 4 روزگی نوزاد ایجاد می شود. این نوع زردی 1 الی 2 هفته بعد درمان می شود. زردی نوزاد نارس در نوزادانی ایجاد می شود که بیش از موعد مقرر متولد می شوند. کبد این نوزادان کمتر می تواند بیلی روبین را دفع کند از این رو برای پیشگیری از عوارض زردی باید سطح بیلی روبین بیشتر از سطح بیلی روبین نوزادان رسیده تحت درمان پایین آورده شود.

سایت کلاب رنتر این امکان را برای شما فراهم آورده است که بتوانید از قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد آگاه شوید و در صورت هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویلچر برقی در تبریز

اجاره ویلچر برقی در تبریز
حتما ما در اطراف خود افرادی را دیده ایم که ناتوان یا کم توان می باشند و بعضی از آن ها قادر به حرکت کردن نمی باشند ، قطعا بهترین ...

اجاره لیزر الکساندرایت

اجاره لیزر الکساندرایت
دستگاه های لیزر امروزه برای زیباسازی پوست کاربرد فراوانی دارند و از مدل های حرفه ای گرفته تا مدل های خانگی ، می توانند به زیباتر شدن افراد کمک کنند.