فروش قسطی موبایل

فروش قسطی وسایل دیجیتالی

فروش قسطی موبایل از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل  در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

امروزه گوشی های هوشمند از کامپیوترها و لپ تاپ ها نیز مهم تر می باشند. اگر کمی دقت کنید مشاهده می کنید که افراد بیشتر وقت خود را با گوشی های هوشمند می گذرانند ، به گونه ای که ما بیشتر کارهای روزانه خود را به گوشی های هوشمند واگذار کردیم.

 قبل از خرید گوشی هوشمند شما باید به این نکته توجه کنید که چه انتظاری از گوشی هوشمند خود دارید ، سپس بر اساس نیاز خود اقدام به خرید گوشی هوشمند کنید.

همانطور که می دانید کمپانی ایسوس یکی از کمپانی های بزرگ در ساخت لپ تاپ می باشد ، این شرکت با گسترش فعالیت های خود در ساخت گوشی های هوشمند در تلاش است بازار خرید خود را افزایش دهد ما در اینجا قصد داریم گوشی ایسوس مدل Zenfone 3s Max ZC521TL  را به شما معرفی کنیم.

 این گوشی دارای طراحی زیبا و دوربین قدرتمند می باشد ، این گوشی با داشتن صفحه نمایش 5.2 اینچی دارای رزولوشن می باشد، پردازنده مرکزی ذن فون مکس پلاس روی تراشه Media tek MT 6750 قرار دارد و به خوبی از عهده امور سنگین برمی آید حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت است و حافظه رم آن 3 گیگابایت می باشد.

 دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی می باشد و دوربین دوم نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد، سیستم عامل اندروید نوقا این گوشی به نسخه 7.0 مجهز شده است ،ظرفیت باتری این گوشی نیز 5000 میلی آمپر بر ساعت است.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع تسهیلات جهت خرید اقساطی گوشی می باشد ، در صورت هر گونه درخواست به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی قسطی

خرید گوشی قسطی
همانطور که می دانید شرکت هوآوی با ساخت گوشی های میان رده ای توانسته است انتظار بسیاری از خریداران را برآورده سازد ، ما در اینجا قصد ...

قیمت سیم کارت 912 اقساطی

قیمت سیم کارت 912 اقساطی
فروش اقساطی عبارت است از قراردادی که در طی آن خریدار با پرداخت مبلغی از پول می تواند اقدام به خریداری جنس مورد نظر خود کند یا می تواند ...