لوازم نورپردازی مجالس

لوازم نورپردازی

لوازم نورپردازی مجالس از بخش نورپردازی سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

نورپردازی مجالس یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در ارتقای کیفیت و جذاب بودن مراسم ها است. شما با استفاده از دستگاه های مختلف و ترکیب رنگ ها می توانید زیبایی را چند برابر کنید.

اگر قصد برگزاری یک مهمانی با شکوه دارید و تمایل به اجاره باغ یا تالار را ندارید می توانید با تهیه این دستگاه ها در محل برگزاری مهمانی خود یک شب رویایی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید. این دستگاه ها با افکت ها و طرح رنگ هایی که به وجود می آورند یک شب به یاد ماندنی را برای شما فراهم می کند.

این دستگاه ها شامل مووینگ ، مه ساز ، رقص نور لیزری ، فلاشر و خیلی از دستگاه های دیگر می باشد. در اینجا ما مختصری در مورد دستگاه مووینگ صحبت می کنیم.

مووینگ: نور دیجیتالی است که ویژیگی های بسیار زیادی دارد که می تواند خودش را به وسیله سنسوری با موزیک مطابق کند و یکی از پر طرفدارترین و مهمترین بخش نورپردازی مجالس می باشد که امروزه جزء ثابت باغ ها و تالارهای عروسی است. این دستگاه 3 قابلیت گوبو ، بیم و وش را داراست.

گوبو انواع طرح ها و شکل ها را در محیط نمایش می دهد و قابلیت بیم به وسیله خط نوری که شبیه یک ستون است می تواند اشکال زیادی از جمله رنگین کمان و ...  را تولید کند و همچنین می تواند به عنوان فلش از آن استفاده کرد.  و در نهایت  قابلیت وش می تواند پخش نور را داشته باشد.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. جهت مشاهده و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. و سفارش خود را آنلاین انجام دهید سپس کالای مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین اگر قصد مشاوره به منظور انتخاب بهتر محصول را دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره مویینگ نورپردازی

اجاره مویینگ نورپردازی
با اطمینان می توان گفت یکی از وسایلی که جهت زیبایی جشن ها استفاده می شود، سیستم نورپردازی است. شما با استفاده از وسایلی نظیر دستگاه بخار می توانید فضا را

نور پردازی تولد

نور پردازی تولد
اگر برای برگزاری جشن تولد و مهمانی های خود بدنبال نورپردازی و زیباسازی محیط اطرافتان هستید کلاب رنتر بنا به سلیقه و بودجه مدنظر شما همراه شماست .