قیمت اجاره تلویزیون ال جی

قیمت کرایه نمایشگر LG

قیمت اجاره تلویزیون LG از بخش اجاره تلویزیون سایت کلاب رنتر قابل مشاهده است.

یکی از تلویزیون‌های  4K ال‌جی مدل 49 UB83000 است که طراحی ظاهری زیبا و متفاوتی دارد. این مدل در سایز 49 اینچ تولید شده و دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسلی است. کیفیت تصویر 4K  یا Ultra HD تعبیه‌ شده در این مدل، بیانگر تعداد پیکسل‌های موجود در صفحه‌نمایش آن است که درواقع مقدار آن چهاربرابر تصاویر FULL HD محسوب می‌شود.

 این مدل علاوه‌ بر امکانات تصویری مناسب، از یک سیستم صوتی نسبتا رضایت‌ بخش هم بهره می‌برد ، که دلیل دیگری بر کیفیت ساخت بالای آن است. این تلویزیون به دو اسپیکر 10 واتی مجهز است که درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند. درصورتی‌ که این قدرت صدا شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید به‌وسیله‌ی خروجی اپتیکال تعبیه‌ شده در آن، تلویزیون خود را به بلندگو یا سیستم‌‍‌صوتی خود متصل کرده و آن را ارتقا دهید. 

همان‌طور که از تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی انتظار می‌رود، این محصول به سیستم‌ عامل Netcast مجهز است و این امکان را فراهم می‌کند که کاربر بتواند به‌راحتی از امکانات موجود در آن استفاده کرده و تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهد. در قسمت کناری بدنه، سه عدد پورت USB تعبیه شده که از طریق آن‌ها می‌توانید Flash Memory و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن استفاده کند.

همچنین برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق اتصال دیگر دستگاه‌های صوتی و تصویری ازجمله پخش‌کننده‌ها یا لپ‌تاپ، دو عدد پورت HDMI برای آن در نظر گرفته شده است. می‌توانید این مدل را از طریق WiFi یا کابل شبکه‌ی LAN به اینترنت متصل کرده و از مرورگر اینترنتی آن بهره‌مند شوید.

 یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این مدل، ریموت‌ کنترل جادویی آن است که ابعاد کوچک و کاربری بسیار لذت‌بخشی دارد. این ریموت همانند یک موس عمل می‌کند و اعمال تنظیمات را با راحتی بیشتری فراهم می‌کند. روی آن یک پیمایش‌گر (Scroller) قرار داده شده است. این ریموت‌ کنترل قابلیت دریافت دستور صوتی به زبان انگلیسی هم دارد؛ همچنین شما می‌توانید این تلویزیون خوش‌ساخت را با تهیه‌ ی یک پایه‌ی جداگانه به دیوار متصل کنید.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. جهت مشاهده و سفارش کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و همچنین برای پاسخ به سوال های شما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور به همراه پرده نمایش

اجاره ویدئو پروژکتور به همراه پرده نمایش
ویدئو پروژکتورها یکی از دستگاه های پر کاربرد امروزی در زندگی بشر است ، این دستگاه ها که دیتا پروژکتور ، ویدئو پروجکشن هم از نام های

اجاره تلویزیون led و تلویزیون lcd

اجاره تلویزیون led و تلویزیون lcd
تلویزیون به عنوان یک رسانه جمعی مبلغ و معرف بسیاری از کالا ها و خدمات می تواند باشد به شرط آنکه از آن در محیطی درست و مناسب استفاده شود.