دستگاه زردی

اجاره دستگاه زردی

برای مشاهده دستگاه زردی به بخش بهداشت و سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


دستگاه زردی

                                                             

یکی از عواملی که هنگام تولد نوزادان باعث نگرانی خانواده ها می شود، زردی نوزادان است. این بیماری در مراحل اولیه بی خطر بوده و می توان به راحتی در خانه درمان نمود. زردی در نوزادان به دلیل میزان بالای بیلی روبین در بدنشان ایجاد می شود و در حقیقت این بیماری سبب ایجاد رنگدانه زرد در پوست و چشم نوزاد می شود. این شرایط در بسیاری از نوزادان به وجود می آید و در اکثر موارد به نوزاد آسیب نمی زند. 

بیلی روبین یک رنگدانه زرد رنگ است که بطور طبیعی از طریق تجزیه گلبول های قرمز در تمام بزرگسالان و کودکان ایجاد می شود. بیلی روبین در داخل کبد پردازش می شود و سپس از طریق ادرار و مدفوع دفع می شود. این فرآید در بزرگسالان و کودکان اتفاق می افتد اما هنگامی که این روند مختل شود باعث ایجاد زردی می شود. در نوزادان کبد نابالغ است و ممکن است چند ساعت یا چند روز طول بکشد تا کبد شروع به پردازش کند از این رو طبیعی است که نوزاد دچار زردی شود.

شما برای درمان زردی نوزاد خود می توانید از دستگاه فتوتراپی خانگی استفاده کنید.ظاهر این وسیله به شکلی است که شما می توانید از آن در خانه استفاده کنید و بدون هزینه های اضافی و گزاف می توان اقدام به اجاره دستگاه زردی بنمایید. یک متخصص آزمایش خون را روی فرزند شما انجام می دهد تا میزان سطح بیلی روبین را اندازه بگیرد اگر سطح بیلی روبین به اندازه ای است که نیاز به درمان است شما می توانید از این وسیله استفاده کنید.

هنگامی که سطح بیلی روبین پایین آمد، دیگر لازم نیست که از دستگاه فتوتراپی استفاده کنید. همچنین آزمایش دیگری نیز بعد از 24 ساعت انجام می شود اگر سطح بیلی روبین به اندازه کافی پایین باشد درمان نوزاد شما تمام خواهد شد. اگر به دنبال اجاره دستگاه زردی هستید، می توانید اقدام به اجاره آن از طریق سایت کلاب رنتر کنید. این سایت ارائه دهنده انواع تجهیزات پزشکی است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دستگاه فتوتراپی در غرب تهران

اجاره دستگاه فتوتراپی در غرب تهران
برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید. دستگاه های درمان زردی یا فوتوتراپی یکی از ابزارهای ...

کرایه دستگاه فتوتراپی زردی در تهران

کرایه دستگاه فتوتراپی زردی در تهران
کرایه دستگاه فتوتراپی روشی مرسوم در درمان زردی نوزادان است که سالیان سال است مفید واقع شده و درمان مشکل زردی نوزادان در صورتی که درست و به موقع ...