اجاره چکش هیدرولیکی

چکش هیدرولیکی

جهت اجاره چکش هیدرولیکی به بخش تجهیزات صنعتی و کشاورزی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


اجاره چکش هیدرولیکی


امروزه ما شاهد گسترش عملیات عمرانی می باشیم به گونه ای که شما بدون استفاده از ابزار آلات جدید نمی توانید بسیاری از این پروژه ها را انجام دهید. در صنعت معدن نیز جهت انجام راحت تر کارها از ابزار مختلف استفاده می شد. در گذشته مردم اکثر کارها را با ابزار ساده و نیروی دست انجام می دادند از این رو مجبور بودند که جهت انجام کارها وقت زیادی را صرف کنند. ما امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از پروژه ها با سرعت و کیفیت بالا به بهره برداری می رسند. اگر شما به دنبال این هستید که کیفیت کار خود را بالا ببرید باید سعی کنید که از جدیدترین ابزارها استفاده کنید. به مته ای که جهت تخریب سطوح مقاوم استفاده می شود و روی بیل مکانیکی نصب می شود، چکش هیدرولیکی و یا پیکور می گویند. چکش هیدرولیکی یکی از وسایل جانبی ماشین آلات صنعتی می باشد. این چکش که بیشتر با با نام پیکور شناخته می شود، قدرت تخریب بالایی دارد به گونه ای که می تواند هر نوع سنگی را تخریب کند همین مساله باعث شده است که در صنایع مختلف از این چکش استفاده شود. از این وسیله جهت مصارف شهری نظیر خیابان سازی،تعمیر پیاده روها،کارهای عمرانی و ساختمانی و... استفاده می شود. چکش به اندازه بیل مکانیکی ساخته می شود. برای مصارف شهری از چکش های متوسط و کوچک استفاده می شود. در مصارف سنگ شکن معمولا از چکش های بزرگ استفاده می شود. در معادن بزرگ جهت استخراج ابتدا از مواد منفجره استفاده می شود و سپس با استفاده از چکش که بر روی بیل سوار است صخره های سنگی به قطعات کوچکتری تقسیم می شوند. به این ترتیب مواد معدنی به شکل کوچکتر تحویل کارخانه های ذوب مواد معدنی داده می شوند.

نصب چکش به جای باکت بیل مکانیکی این امکان را فراهم می آورد که سطوح و یا احجام سنگی و یا بتونی را که بنابه دلایلی نمی توان با مواد منفجره تخریب کرد به وسیله چکش تخریب نمود.

نحوه کار چکش هیدرولیکی به این شکل است که ابتدا روغن هیدرولیکی که در پشت آن قرار دارد به آن فشار وارد می کند و به این ترتیب چکش به شکل دارکوبی به هدف ضربه وارد می کند. و با استفاده از ضربات متوالی اجسام مختلف را خورد می کند. جهت ضربات بهتر و بالاتر باید چکش به شکل استاندارد وصل شود.

با توجه به اهمیت بالای چکش های هیدرولیکی در بخش های مختلف صنعت شما جهت تهیه چکش هیدرولیکی می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید. سایت کلاب رنتر یک فروشگاه آنلاین جهت اجاره کالا می باشد. شما جهت اجاره چکش هیدرولیکی می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید. تمام سفارش ها از طریق این سایت اینترنتی است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویبره بنزینی

اجاره ویبره بنزینی
در گذشته خانه ها از خشت و خاک ساخته می شدند و زود خراب می شدند. امروزه ما شاهد گسترش ساختمان سازی می باشیم. یکی از وسایل کاربردی در بخش ساختمان سازی

قیمت اجاره کمپکتور

قیمت اجاره کمپکتور
امروزه ما شاهد ساخت ساختمان ها و پروژه های مختلفی می باشیم. جهت ساخت و سازها شما نیاز دارید که از وسایل مختلفی استفاده کنید. یکی از وسایل کاربردی در