کرایه ps5

اجاره ps5 

برای کرایه ps5 به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فکر یک کنسول بازی افتاده اید ، معمولا با دو انتخاب اصلی روبرو بوده اید. کنسول بازی شرکت مایکروسافت یا کنسول بازی شرکت سونی و اینکه کدام را انتخاب کنید. اگر این دو راهی را پشت سر گذاشته اید و تصمیم شما کنسول پلی استیشن شرکت سونی است حتما با توجه به خبر های اخیری که حاکی از عرضه یک کنسول پلی استیشن جدید است دوباره بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید! احتمالا سوال مهم الان شما این است که PS4 را انتخاب کنیم یا منتظر عرضه کنسول PS5 باشیم؟

PlayStation 4 که در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) سال 2013 منتشر شد، تا کنون بیش از 60 میلیون واحد از آن فروخته شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از psu، بدون شک شرکت Sony این فروش فوق‌العاده را ادامه خواهد داد، مخصوصا با لاین‌آپ بازی‌های انحصاری‌ که توسط استودیو‌های first party و ناشران third party منتشر می‌شود. به هر حال، با داشتن سه سال موفق در کارنامه خود، Sony کم کم دارد بحث فرزند PS4 را به میان می‌کشد.

در مصاحبه‌ای که رئیس شرکت Sony، آقای کاز هیرای (Kaz Hirai) با Nikkei انجام داد، در مورد وضعیت برند PlayStation و این سوال که چه موقع PS5 منتشر می‌شود؟ چنین گفت:

بخش بازی‌های کامپیوتری ما در حال بحث درباره قدم‌های بعدی شرکت است و اینکه چگونه پلتفرم PlayStation را ارتقا دهند. به نظر من، فقط منتشر کردن کنسول‌ها ملاک نیست زیرا هدف ما جهانی‌ کردن پلتفرم PlayStation است.

تاکنون، احتمالات زیادی از سوی تحلیلگران داده شده و این در حالی است که به نظرمایکل پکتر کنسول بعدی شرکت Sony در سال 2019 یا 2020 منتشر می‌شود. از سوی دیگر، تحلیلگر Macquarie Research اعتقاد دارد که PS5 در سال 2018 منتشر می‌شود.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما می توانید با ثبت سفارش مورد نظر خود در سایت کلاب رنتر ، محصول را درب محل خود تحویل بگیرید. همچنین شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پلی استیشن

اجاره پلی استیشن
پلی استیشن محصولی از شرکت معروف و معتبر Sony است که سالهاست در ایران نیز ورود پیدا کرده و عرصه جدیدی را پیش روی علاقه مندان به ...

کرایه بازی ps4 در اصفهان به همراه بازی

کرایه بازی ps4 در اصفهان به همراه بازی
با افزایش تعداد بازی های پلی استیشن دیگر کودکان کمتری تمایل دارند که وقت خود را به بازی و سرگرمی در محیط های باز و پارک ها بگذراند بر همین اساس ...