خرید اقساطی گوشی

خرید اقساطی گوشی هوآوی

خرید اقساطی گوشی از بخش گوشی های قسطی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که می دانید کمپانی هوآوی به ساخت گوشی هایی باقیمت مناسب معروف است و در بازار گوشی های هوشمند مخاطبان خاص خود را دارد در واقع می توان بیان کرد که هوآوی در تلاش برای عرضه گوشی هایی می باشد که با کمپانی های بزرگی مانند سامسونگ و اپل به رقابت بپردازد. ما می خواهیم یکی از نمونه های گوشی های میان رده ای این کمپانی رامعرفی کنیم.

ما در اینجا قصد داریم گوشی Y5 Prime هوآوی را به شما معرفی کنیم در واقع این گوشی ها زرق و برق گوشی های مدل mate10 را ندارند، وضوح تصویر در این گوشی به صورت پیکسل است ،پنل بکار رفته در صفحه نمایش این گوشی نیز IPS است و زاویه دید مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهد.

 از موارد دیگری که در این مدل می توان بیان کرد تراکم پیکسلی آن است تراکم پیکسلی صفحه نمایش آن 294 پیکسل در اینچ است.

پردازنده این گوشی 4 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است که یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب می آید ، ظرفیت باتری این گوشی 3000 میلی آمپر بر ساعت است و شبکه ارتباطی 4G را نیز پوشش می دهد.

این گوشی مجهز به حافظه داخلی 16 گیگا بایتی است از طرفی کاربر می تواند از کارت حافظه استفاده نماید و آن را تا 128 گیگا بایت ارتقا دهد.

از دیگر نکاتی که می توان راجب این گوشی بیان کرد این است که دوربین این گوشی 8 مگاپیکسلی است که به فلش ال ای دی دوگانه مجهز است علاوه براین شامل یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی می باشد.

کلاب رنتر با تسهیلات متنوع شرایط خرید اقساطی گوشی را برای شما فراهم می کند. در صورت هر گونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی دیگر وسایل خانگی

خرید اقساطی دیگر وسایل خانگی
نسل های جدید لوازم برقی آشپزخانه مانند آرام پز،قهوه ساز و کتری این امکان را دارند که به سیستم وای فای خانه متصل شوند در این حالت ...

فروش اقساطی گوشی

فروش اقساطی گوشی
کمپانی ال جی یکی از کمپانی های معروف در ساخت وسایل خانگی و وسایل صوتی تصویری می باشد این کمپانی سعی کرده است که موفقیت هایی را ...