اجاره میز کانتر چوبی

معمولا برای غرفه سازی اجاره میز کانتر چوبی به ندرت درخواست می شود و علت آن هم وزن نسبتا بالای این میز کانتر، دشواری جا به جایی و همچنین قیمت بالای اجاره میز کانتر چوبی است. در حالی که این میز کانتر گزینه بسیار مناسبی برای میز خوش آمد گویی است و در بسیاری از مراکز مهم همچون سالن های غذاخوری هتل و رستوران های ستاره دار افرادی را می بینیم که در پشت میز کانتر چوبی ایستاده اند و به استقبال مهمان ها می روند.

 کاربرد های اجاره میز کانتر چوبی

همان طور که از نامش پیدا است این میز کانتر از چوب MDF درجه یک ساخته شده است. به همین جهت استحکام خوبی دارد و البته شکل ظاهری آن هم بسیار شکیل است و برای محیط های رسمی چون هتل ها بسیار مناسب است. این میز ها در ابعاد مختلفی ساخته شده اند و برای کاربری های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. از آن جایی که یکی از مهمترین بخش های اجاره تجهیزات نمایشگاهی اجاره لوازمی است که ظاهر زیبایی داشته باشند و غرفه ما را انحصاری نمایند بهتر است از اجاره میز کانتر چوبی به عنوان میز ورودی استفاده نماییم. در اینجا لیستی از کاربرد های میز کانتر چوبی را لیست کرده ایم.

  • میز استقبال در هتل و رستوران 
  • میز کانتر نمایشگاهی 
  • میز سمپلینگ
  • میز اطلاعات

البته کاربرد های دیگری هم می توان برای میز کانتر چوبی متصور بود اما کاربرد های عمده آن را لیست کردیم. 

انواع میز کانتر چوبی

میز کانتر چوبی تنوع بسیار بالایی دارد و این تنوع در مدل طراحی بدنه ، ابعاد میز و رنگ و جنس میز گرفته تا امکاناتی که در میز تعبیه شده است می توان لیست کرد. یکی از مهمترین ویژگی های میز کانتر چوبی را می توان ساخت انحصاری آن دانست به این معنی که هر غرفه ای می تواند طرح خاص خودش را داشته باشد و میز کانتر اختصاصی خودش را سفارش دهد. البته این تنوع در هنگام اجاره میز کانتر چوبی وجود ندارد و شما باید به مدل های موجود در بازار بسنده کنید. البته مدل های میز کانتر موجود در بازار اجاره لوازم غرفه برای نمایشگاه مناسب است و به خوبی می تواند نیاز های غرفه داران را برطرف نماید. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

اجاره میز کانتر چوبی - کلاب رنتر

هزینه اجاره میز کانتر چوبی

از آن جایی که تنوع محصولات در حوزه اجاره میز کانتر چوبی بالا است به همین جهت نمی توان قیمت واحدی برای اجاره میز کانتر نمایشگاهی متصور شد. اما اگر بخواهیم حدود قیمت اجاره میز کانتر چوبی را مشخص کنیم به بازه ای بین 50 تا 100 هزار تومان هزینه روزانه اجاره میز کانتر چوبی می رسیم. شما می توانید برای اجاره لوازم غرفه و به خصوص اجاره میز کانتر چوبی درخواست خود را در کلاب رنتر ثبت نمایید و از تخفیف ویژه نمایشگاهی بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره غرفه در نمایشگاه شهر آفتاب

اجاره غرفه در نمایشگاه شهر آفتاب
چگونه در نمایشگاه شهر آفتاب غرفه اجاره کنم ؟ هر سال نمایشگاه های مختلفی در شهر آفتاب برگزار میشود .

اجاره ست وی آی پی

اجاره ست وی آی پی
اجاره ست وی آی پی مناسب برای غرفه های نمایشگاهی است که در آن بازدید کنندگان ویژه حضور دارند مانند روسا و معاونین و افراد ...