اجاره لوازم اسکی

اجاره تجهیزات اسکی

برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره بازی و سرگرمی مراجعه کنید.

اجاره لوازم اسکی - کلاب رنتر

یکی از تفریح هایی که طرفداران خاص خود را دارد  و معمولا از اواخر فصل سرما رونق زیادی پیدا می کند ورزش اسکی است.مهم نیست که در این رشته ورزشی حرفه ای باشید یا فقط برای سرگرمی این ورزش را دنبال می کنید... نکته مهم این است که این ورزش بسیار نشاط آور و محبوب بین بسیاری از افراد در بیشتر سنین است.اسکي مانند بسياري از رشته هاي ورزشي نيست که با هر لباس یا وسايلي بتوان آن را انجام داد.به علت محيطي که بايد اسکي در آن انجام شود، نياز به پوشاک مناسب و گرم و تجهيزات ايمني و خاص دارد تا این ورزش و تفریح را لذت بخش تر کند.لوازم اسکی - کلاب رنتر

برای مشاهده لیست قیمت ها و اجاره لوازم اسکی کلیک کنید

انواع لوازم اسکی 

تجهیزات اسکی به دو بخش تقسیم می شود:پوشاک مناسب که باعث می شود اسکی باز بتواند ساعات طولانی در هوای سرد به راحتی اسکی کند.تجهیزات جانبی و ست اسکی که شامل چوب اسکی ، فیکس ، باتوم و کلاه ، کفش اسکی می شود. 

از آن جایی که لوازم اسکی نسبت به سایر ورزش ها هزینه بر است، بازار استوک لوازم اسکی رونق خوبی دارد و بسیاری برای تهیه لوازم اسکی به این بازار مراجعه می‌کنند تا جنس های دست دوم و یا محصولاتی که در فروشگاه به فروش نرفته اند را با قیمتی مناسب تهیه نمایند. البته به طور کلی لوازم اسکی گران قیمت هستند و خرید محصولات استوک نهایتا 20 درصد قیمت محصول را کاهش می‌دهد. به همین جهت بسیاری ترجیح می‌دهند لوازم اسکی را اجاره کنند. کلاب رنتر به عنوان سایت برتر اجاره کالا تنوع بالایی از لوازم اسکی را برای اجاره در اختیار شما قرار می‌دهد. 

شرایط اجاره لوازم اسکی

تمامی لوازم اسکی قابلیت اجاره را ندارند. لباس های اسکی مانند کاپشن، شلوار، کلاه و دستکش به دلیل امکان انتقال بیماری مجوز اجاره را از سمت وزارت بهداشت دریافت نکرده اند. اما لوازمی همچون چوب ، فیکس و اسنوبرد را می‌توانید از مراکز اجاره کالا تهیه نمایید. در ورودی پیست های اسکی محلی جهت اجاره لوازم اسکی وجود دارد اما به دلیل تقاضای بالا قیمت ها در این مراکز نسبت به بازار بالاتر است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم لوازم اسکی مورد نیاز خود را پیش از حضور در پیست تهیه نمایید. 

چندین مرکز برای اجاره لوازم اسکی در کشور فعال است که خدمات اجاره را به صورت حضوری و یا آنلاین انجام می‌دهند. یکی از شناخته شده ترین مراکز اجاره لوازم اسکی کلاب رنتر است. تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب موجب شده تا بسیاری از افراد کلاب رنتر را برای اجاره لوازم اسکی انتخاب نمایند. شرایط اجاره هم بسیار ساده است. ابتدا شما در سایت ثبت نام کرده و کالاهای مورد نیاز خود را از بین محصولات موجود در سایت انتخاب می‌کنید. با افزودن کالا به سبد سفارش و انتخاب بازه زمانی تحویل سفارش شما در سیستم ثبت می‌شود. 

 پس از ثبت سفارش، همکاران واحد پشتیبانی با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی های لازم برای ارسال کالا انجام می‌شود. برای دریافت کالا نیاز به ارائه کارت ملی به عنوان ضمانت هست. در پایان موعد اجاره همکاران واحد تحویل با شما هماهنگ هستند و کالا را باز پس می‌گیرند

هزینه اجاره لوازم اسکی

لوازم اسکی بسیار متنوع است و همین تنوع در قیمت بازار هم تاثیر گذاشته است. اما اگر بخواهیم به صورت تقریبی هزینه اجاره لوازم اسکی را بررسی نماییم به لیست زیر می‌رسیم.

  • اجاره کلاه و عینک : بین 50 تا 100 هزار تومان
  • اجاره اسنوبرد: 200 تا 400 هزار تومان
  • چوب اسکی: 100 تا 150 هزار تومان 

برای بررسی مدل های مختلف کالا ها و استعلام قیمت می‌توانید به بخش اجاره لوازم اسکی در سایت مراجعه نمایید. 

اجاره چوب اسکی

اصلی ترین وسیله ورزش اسکی همان چوب اسکی است و باید در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج دهید. انتخاب چوب اسکی نامناسب تعادل شما را در حین اسکی به هم میزند و این ورزش لذت بخش را برای شما به کابوسی تلخ تبدیل می‌کند. اما در انتخاب چوب اسکی چه ویژگی هایی را باید در نظر داشته باشیم؟

اولین نکته در انتخاب چوب اسکی سطح مهارت شما است. چوب های اسکی در دو مدل کلی مبتدی و پیشرفته طراحی شده اند. چوب اسکی های مبتدی دارای گیره های ریزی برای اتصال به برف هستند که در حفظ تعادل اسکی باز بسیار موثر است. پس اگر در اسکی مبتدی هستید حتما به سراغ چوب اسکی های مبتدی بروید. اما اگر می‌خواهید با هیجانی بیشتر اسکی کنید و در این ورزش مهارت دارید می‌توانید از چوب اسکی های حرفه‌ای استفاده نمایید. 

اجاره چوب اسکی - کلاب رنتر

نکته مهم دیگر نوع رشته اسکی است. به طور کلی سه رشته اسکی برای اسکی بازان وجود دارد. 

  • اسکی پرش: با پرش های کوتاه روی یخ صیقلی همراه است
  • اسکی یخ: اسکی روی زمین های یخ زده
  • اسکی برف پودری: اسکی در زمین هایی که برف های پودری دارند. 

هر کدام از این رشته های ورزشی چوب اسکی های مخصوص به خود را دارند و برای اسکی در همان رشته طراحی شده اند. پس این نکته را در انتخاب چوب اسکی حتما در نظر داشته باشید. 

علاوه بر رشته و سطح مهارت باید به جنسیت و قد و وزن هم در انتخاب چوب اسکی دقت داشته باشید. چوب اسکی های خانم ها و آقایان با هم متفاوت است. همچنین ارتفاع چوب اسکی باید متناسب با قد اسکی باز انتخاب شود. برای اسکی باز های مبتدی توصیه می‌شود ارتفاع چوب اسکی را تا سطح چانه و برای اسکی بازان حرفه‌ای تا نوک بینی باشد. 

میزان نرمی چوب اسکی هم از دیگر مواردی است که در انتخاب باید در نظر داشته باشید. برای اسکی روی برف های نکوبیده و نرم بایستی از صفحه اسکی های سفت تر استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود مبتدیان از چوب اسکی هایی با گودی بیشتر و سطح نرم تر استفاده کنند. 

فیکس چوب اسکی

فیکس چوب اسکی برای نگهداری کفش روی چوب اسکی طراحی شده است. در زمان تهیه چوب اسکی حتما فیکس متناسب را هم تهیه نمایید. فیکس درجه قابل تنظیمی دارد که برای اسکی در محیط های مختلف و همچنین سطح توانایی های اسکی باز تنظیم می‌شود تا در میزان فشار مشخصی آزاد شود و چوب را از کفش جدا می‌کند. فیکس دو گزینه برای تنظیم دارد اولی برای میزان فشار وارده بر نوک پنجه است که هنگام سقوط اهمیت دارد و دیگری پیچ تنظیم فشار بر کفه چوب است که هنگام اسکی در سطوح شیب دار مشخص می‌شود.

اجاره کفش اسکی

کفش اسکی یکی دیگر از مهمترین لوازم اسکی است که در هنگام اجاره باید به آن توجه داشته باشید. برای اجاره کفش اسکی بهتر است آن را برای مدتی بپوشید تا پس از گرم شدن پا از مناسب بودن اندازه آن مطمئن شوید. کفش اسکی علاوه بر سایز قدی دارای سایز پنجه است که پهنی کفش را مشخص می‌کند. در هنگام اجاره کفش اسکی به این موارد هم توجه داشته باشید. 

 اجاره کفش اسکی - کلاب رنتر

اجاره کلاه اسکی

مهمترین ابزاری که سلامت اسکی باز را در حین اسکی تضمین می‌کند، کلاه اسکی است. کلاه اسکی از نظر ظاهری بسیار متنوع است اما از نظر نوع کلاه به سه دسته کلی تقسیم شده است. 

  • کلاه کامل: تمام سر را تحت پوشش قرار می‌دهد
  • کلاه فک دار: علاوه بر پیشانی و گوش ها فک را هم پوشش می‌دهد.
  • کلاه معمولی: دور سر و پیشانی را پوشش می‌دهداجاره کلاه اسکی - کلاب رنتر

 در کلاب رنتر می توانید تجهیزات مربوط به تفریح و سرگرمی را به راحتی و به مدت دلخواه اجاره کنید:

اجاره اسکوتر                                 اجاره پلی استیشن 4اجاره تردمیل                                   اجاره Xboxاجاره کوادکوپتر                                اجاره فوتبال دستی 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ایکس باکس کرج

اجاره ایکس باکس کرج
ایکس باکس نام کنسول بازی جذابی است که از چند سال پیش در ایران شناخته شده و رقیب سرسخت کنسول بازی پلی استیشن بوده است...

اجاره ایکس باکس در تبریز

اجاره ایکس باکس در تبریز
هدف اصلی از خرید هر کنسول بازی انجام بازی هایی می باشد که تجربه فوق العاده ای را به هر کس می دهد کنسول نسل هشتمی ...