اجاره میز کانتر نمایشگاهی در تبریز

از آن جایی که در بین تجهیزات نمایشگاهی اجاره میز کانتر نسبت به دیگر لوازم غرفه از اهمیت بالاتری برخوردار است به همین نسبت درخواست ها برای اجاره این کالا هم بیشتر است و در نتیجه اگر درخواست خود برای اجاره میز کانتر را نزدیک به روز های نمایشگاه ثبت نمایید ممکن است نتوانید نتیجه دلخواه خود را به دست آورید و ناچار به اجاره میز کانتر نامناسب نمایید.

شرایط اجاره میز کانتر نمایشگاهی در تبریز

تبریز به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور میزبان نمایشگاه های تخصصی بسیاری است و از آن جایی که حضور در چنین نمایشگاه هایی نیازمند غرفه سازی حرفه ای است شرکت های اجاره تجهیزات نمایشگاهی هم به صورت فعال در این شهر فعالیت دارند و به صورت فعال به خدمات رسانی به غرفه های نمایشگاهی مشغول اند. یکی از معتبر ترین مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی که تنوع بالایی از محصولات را برای اجاره در اختیار دارد می توان به کلاب رنتر اشاره کرد که با شعار کیفیت تضمین شده فعالیتش را در تهران آغاز کرد و با گسترش فعالیت ها اکنون می توانید برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تبریز روی این برند حساب کنید. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

آشنایی با میز کانتر نمایشگاهی  

میز کانتر نمایشگاهی مشابه بسیاری از میز کانتر هایی است که در مراکز مختلف اداری با آن روبرو بوده ایم. در اصل کاربرد میز کانتر ایجاد ارتباط رسمی بین دو طرف میز است. میز کانتر های نمایشگاهی نسبت به میز کانتر های اداری ظاهر زیبا تری دارند و وزن سبک آن ها را برای جا به جایی مداوم مناسب ساخته است. معمولا در نمایشگاه ها از میز کانتر های مگنتی استفاده می شود. علت این موضوع هم کاملا مشخص است. میز کانتر های مگنتی سازه های سبکی هستند که به سادگی در هر محلی قرار می گیرند و نسبت به میز کانتر های معمولی فضای کمتری اشغال می کنند.

اجاره میز کانتر مگنتی به این دلیل که امکان نصب بنر را به کاربر می دهد در بین غرفه داران بسیار پر طرفدار است. طراحان غرفه از این فرصت برای خلاقیت های خاص و برند سازی استفاده می کنند. طراحی بنر برای نصب در پیشخوان میز کانتر بر عهده طراح غرفه است و به همین جهت فرصت خوبی برای ایجاد طرح های خاص را در اختیار آن ها قرار می دهد. برای نصب بنر های میز کانتر از مگنت های مخصوص استفاده می شود و به همین جهت به این میز کانتر ها میز کانتر مگنتی گفته می شود.  اجاره میز کانتر مگنتی - کلاب رنتر

کاربرد های اجاره میز کانتر مگنتی

میز کانتر های مگنتی عموما در غرفه های نمایشگاهی، غرفه های سمپلینگ و همچنین غرفه های اطلاعات در ورودی رویداد های مختلف از رایج ترین کاربرد های میز کانتر مگنتی است. به منظور اجاره میز کانتر مگنتی می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در کلاب رنتر ثبت نمایید و بهتر است در ثبت درخواست زمان بندی تاریخ نمایشگاه را مد نظر داشته باشید.

همچنین شما می توانید برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی، با تماس با شماره های درج شده بر روی سایت درخواست خود را ثبت نمایید. 

سایر بلاگ های مرتبط

نمایشگاه مکمل های ورزشی هتل المپیک

نمایشگاه مکمل های ورزشی هتل المپیک
در نمایشگاه هتل المپیک هرساله تعداد زیادی نمایشگاه برگزار میشود که یکی از آنها نمایشگاه مکمل های ورزشی هتل المپیک میباشد .

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی
مهم ترین موضوعی که هر شرکت کننده ای در نمایشگاه با آن درگیر است بحث جا نمایی غرفه طراحی غرفه و مسائلی پیرامونی جهت هرچه بهتر و بیشتر دیده شدن غرفه...