اجاره کامیون و کمپرسور

اجاره کامیون و کمپرسور در تهران

برای اجاره کمپرسور به بخش صنعتی و کشاورزی سایت کلاب رنتر مراجعه بکنید.

اجاره کامیون و کمپرسور

خرید ماشین آلا ت جزء اساسی ترین کارهایی است که باید در پروژه های انسانی اجرا بشود و وجود آن الزامی است حالا چه خرید و چه اجاره . از این رو خرید این ماشین آلات یک جور سرمایه گذاری برای اکثر شرکت های ساخت و ساز است البته تمامی شرکت ها نیاز به خرید این ماشیت آلات ندارند و با اجاره کردن این ماشین ها و انجام پروژه خود کار خود را به اتمام می رسانند. البته فقط مسئله اجاره نیست بلکه نیاز به افراد متخصص هم هست تا بشود با این ابزار کار کرد پس استخدانم نیروی ماهر هم جزء التزامات می باشد.

امروزه ماشین آلات نقش مهمی درچگونگی هزینه ها و سرعت تکامل طرح های عمرانی اجرا می کنند. حضور ماشین آلات پیشرفته و با قابلیت های بالا و همچنین فناوری های مربوط در سال های اخیر، تغییرات چشمگیری را در صنعت  رقم زده و زمینه را برای طراحی و اجرای طرح های بزرگ فراهم کرده است.

هر چه فناوری پیشرفت می کند این ماشین آلات پیچیده تر می شود و نیاز ما به بکارگیری افراد متخصص بیشتر می شود. و اگر افراد متخصص در این زمینه نداشته باشیم کم کم ممکن است پروژه ما به مشکل بر بخورد و همیشه امکان استفاده از بسیاری از ماشین آلات عمرانی، خصوصاً ماشین‌های سنگین نیست؛ زیرا تعداد کمی از آن‌ها تولید شده و ممکن است همیشه موجود نباشند (برای شرکت‌هایی که ماشین آلات مورد نیازشان را کرایه می‌کنند) واگر در اجرای آن تاخیر بیفتد هم از لحاظ  زمانی و مالی ممکن است شرکت را دچار بحران بکند.

کمپرسوری 

به ماشنی که یک اتاقک حملی بر روی آن نصب شده است ماشین کمپرسوری می گویند که برای حمل زباله  و یا حمل مصالح ساختمانی استفاده می شود.

. ماشین کمپرسی باری تخلیه بار  با استفاده از بازوهای هیدرولیکی، کفه پشتی را بلند کرده و به این صورت بار را تخلیه می کند. کمپرسی ها با مخزن حمل هایی در سایزهای مختلف تولید می شوند و قابلیت حمل انواع مصالح ساختمانی مثل آسفالت، خاک، گچ، سنگ ریزه و … را دارند.


کامیون حمل نخاله ساختمانی

از کامیون در خیلی موارد استفاده می شود و فقط محدود به حمل زباله نیست به خصوص در کارهای ساختمانی و پروژه های عمرانی. کامیون وسیله نقلیه باری است که دارای یک قسمت بارگیر متصل به وسیله نقلیه ای است که یدک یا نیمه یدک به آن متصل شده می باشد. کامیون ها قابلیت حمل ۶۶ تن بار و حتی بیشتر از آن را نیز دارند. این مدل خودروی سنگین در چند نوع مختلف از جمله کامیون اتاق دار، کامیون تیغه دار، کامیون یخچال دار و … تولید می شود. ما در گذشته و از بان پدر مادرهایمان کلمه خاور را شنیدم . خاور به معنای شرق می باشد اما در کشور ما یکی از زیر مجموعه های ایران خودرو می باشد که یکی از قدیمتیرین کارخانه ها می باشد .

خاور ظرفیت مجاز برای حمل ۲.۵ تا ۴ تن بار را دارد.

برای اجاره ماشین آلات سنگین و کم کردن هزینه خود و برداشتن موانع خرید این ماشین آلات با کلاب رنتر همراه شوید.


سایر بلاگ های مرتبط

اجاره موتور برق

اجاره موتور برق
امروزه در بسیاری از بخش های صنعتی بسیاری از وسایل با برق کار می کنند. یکی از مشکلات رایج قطعی برق می باشد در چنین شرایطی بسیاری از این بخش ها قادر نیستند

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران
شهر تهران به عنوان پایتخت کشور بیمارستان های مختلفی راغ در خود جای داده است. بسیاری از بیماران جهت معالجه به تهران می آیند. از طرف دیگر بسیاری از