اجاره ماشین آلات صنعتی

اجاره ماشین آلات صنعتی در تهران

برای اجاره کامیون به بخش صنعتی و کشاورزی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

اجاره ماشین آلات صنعتی

با گسترش شهرنشینی و مهاجرت مردم به شهرها، مقدار زیادی زباله و پسماندهای ساختمانی تولید شده است . پس باید با یک مدیریت خوب به فکر جمع آوری این پسماندها باشیم و آن ها را از شهر خارج کنیم و در محل مناسبی دفن کنیم. از ماشن آلاتی که می توان بای حمل زباله استفاده کرد می توان به خاور، کامیون، کمپرسوری و نیسان اشاره کرد. در کل این مواد در اثر ساخت و سازهای ساختمانی و پروژه های عمرانی ، آسفالت کردن ، بازسازی بلوارها و ساخت پل به وجود می آید.

این ساخت و سازها باعٍ ایجاد زباله می شود و نیمی از پسماندهای شهری را تشکیل می دهد. حتی تاثیر بد این پسماندها بر روی گازهای گلخانه ایست که ممکن است حتی تا 50 درصد احتمال تخریب داشته باشد. کلا اگر این زباله ها با مدیریت درست دفن نشود تاثیر بد و مخربی بر محیط زیست می گذارد.

ولی نیمی از این پسماندها قابل بازیافت هستند پس ابتدا زباله ها را تفکیک می کنیم و سپس اضافات و غیر قابل استفاده ها را دفن می کنیم البته جای دفن هم خیلی مهم است ، با استفاده از مدیریت مناسب می توان به بهترین نحو عمل کرد.

این پسماندها حجم بسیار بالایی دارند و به علت حجم زیاد آن بحث انتقال آن به خارج از شهر پیش می آید با استفاده از ماشین های حمل زباله این پسماندها را انتقال می دهیم و آن ها را به محل دفن یا بازیافت می بریم.

 

ماشین های حمل نخاله به طور کلی به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

حمل نخاله با استفاده از ماشین های سبک مانند: وانت نیسان و وانت پراید

حمل نخاله ساختمانی با استفاده از ماشین های نیمه سنگین مانند: کامیون، خاور …

حمل نخاله ها با استفاده از ماشین های سنگین مانند: کمپرسی، تریلی، ترانزیت …

ماشین های سبک و نیمه سنگین برای تردد در شهر و بنابر یک سری محدودیت ها ی قانونی بر تردد این وسایل نقلیه درماشین های سنگین در خارج از شهر کاربرد دارند. انتخاب ماشین حمل زباله با توجه به حجم زباله و ... صورت می گیرد.

انتخاب ماشین حمل نخاله باید با توجه به شرایطی مانند حجم بار، مسافت، سرعت انتقال و … انجام گیرد. به طور کلی از ماشین های سبک و نیمه سنگینجهت حمل بارهای درون شهری استفاده می شود. ماشین های سنگین به دلیل محدودیت تردد در شهر، برای حمل بار در خارج از شهر ها استفاده می شوند. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد چند نوع از پرکاربرد ترین ماشین های حمل نخاله می پردازیم:

وانت نیسان:

زامیاد ۲۴ که بیشتر با نام نیسان آبی مشهور است، یکی از پرکاربرد ترین ماشین ها در حمل بارهای سنگین و البته نخاله است. وانت نیسان که جزو ماشین های سبک است، قابلیت حمل بار تا ۵۰۰۰ کیلوگرم را دارد، اما در حال حاضر با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی فقط مجاز به حمل ۲۸۰۰ کیلوگرم بار می باشد. تولید نیسان از دهه 40 شروع شده  و در طول زمان آپشن های مختلفی  مثل دوگانه سوزی به آن افزوده  شده است.

برایاجاره ماشین های نیمه سنگین و اطلاع از قیمت ها می توانید با مشاوران ما در کلاب رنتر ارتباط برقرار کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت اجاره ماشین

قیمت اجاره ماشین
در گذشته های دور مردم مردم جهت رفت و آمد از یک شهر به شهر دیگر مجبور بودند که از حیوانات اهلی استفاده کنند و یا با پای پیاده از این شهر به آن شهر

اجاره تراکتور

اجاره تراکتور
به کار بردن مسایل امنیتی در عملیان راهسازی و ساختمانی از اصول مهم می باشد که در صورت رعایت نکردن این موارد خسارت غیر قابل جبرانی به جان و مال افراد