هزینه اجاره وسایل غرفه

اگر به فکر حضور در نمایشگاه هستید و می خواهید اطلاعاتی از لوازم مورد نیاز برای غرفه و هزینه تهیه آن ها داشته باشید این مطلب را دنبال کنید. 

انواع لوازم غرفه

اگر به نمایشگاه های مختلف سری بزنید غرفه های بسیاری را می بینید که هر کدام طراحی خاصی دارند. برخی از غرفه ها تم های رنگی متناسب با برند خود را انتخاب کرده اند، برخی از تم های تیره و برخی رنگ های روشن را برگزیده اند. اما آن چه در همه این غرفه ها مشترک است وجود لوازم غرفه استانداردی است که لازمه غرفه های نمایشگاهی است. در هنگام اجاره تجهیزات نمایشگاهی با لیست بلند والایی از لوازم روبرو می‌شوید که انتخاب را دشوار می کند. برخی از لوازم غرفه هزینه های سنگینی دارند و به همین جهت باید مراقب بودجه باشیم و به صورت کاملا حساب شده نسبت به اجاره تجهیزات نمایشگاهی عمل کنیم. 

در ادامه به معرفی لوازم ضروری برای غرفه و مدل های آن می پردازیم و سپس به معرفی لوازمی که در زیبایی غرفه و رفاه بیشتر میهمانان و غرفه داران موثر است می پردازیم و در نهایت به لوکس ترین تجهیزات نمایشگاهی نگاهی خواهیم داشت.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

اجاره لوازم ضروری غرفه

وقتی که کار طراحی و ساخت غرفه به پایان می رسد نوبت به تجهیز آن با استفاده از لوازم غرفه نمایشگاهی است. پس باید به فکر اجاره تجهیزات نمایشگاهی باشید. در بین تجهیزات نمایشگاهی برخی به عنوان لوازم ضروری شناخته می شوند و باید در غرفه حضور داشته باشند. این لوازم عبارتند از :

میز کانتر

میز کانتر نمایشگاهی به غرفه نظم داده و بازدید کننده را راهنمایی می کند. غرفه داران می توانند تمامی بروشور ها، تبلت و لپ تاپ و هر آن چه که برای ارائه به مشتری نیاز دارند را در یک مکان به صورت منظم نگه داری کنند و با آرامش توضیحات لازم را در اختیار بازدیدکننده قرار دهند. 

میز کانتر در چند مدل مختلف به بازار عرضه شده است و هر مدل طراحی به خصوص خود را دارد. اما ویژگی مشترک تمامی مدل ها وزن سبک و جا به جایی آسان آن است. اجاره میز کانتر تک نفره و دو نفره نسبت به سایر مدل های میز کانتر محبوب تر است و در بسیاری از نمایشگاه ها به چشم می خورد.

 اجاره میز کانتر - کلاب رنتر

مشاهده مدل و قیمت اجاره میز کانتر 

صندلی نمایشگاهی

به همین اندازه که میز کانتر در غرفه اهمیت دارد صندلی نمایشگاهی هم لازم و ضروری است. صندلی های نمایشگاهی تنوع بالایی دارند که دست شما را در انتخاب صندلی باز می گذارد. تنوع صندلی ها در پایه ، دسته و طراحی بدنه صندلی است. همچنین جنس و رنگ صندلی هم تنوع بالایی دارد و بازه انتخاب را گسترده تر کرده است. صندلی نمایشگاهی برای غرفه داران ضروری است و علاوه بر حفظ راحتی در زیبایی بخشی به غرفه همراه است. 

اجاره صندلی نمایشگاهی - کلاب رنتر

مشاهده مدل و قیمت اجاره صندلی

مبلمان نمایشگاهی

یکی از مهمترین اهداف حضور در نمایشگاه برگزاری جلسات کاری جهت ایجاد تعامل و همکاری های آینده است. برای برگزاری چنین جلساتی وجود مبلمان نمایشگاهی و لوازم پذیرایی در غرفه ضروری است. شما می توانید مبلمان غرفه خود را متناسب با نیازتان و البته با توجه به بودجه اجاره کنید. مبلمان نمایشگاهی معمولا به صورت ست و یا نیم ست نمایشگاهی ارائه می‌شوند و غرفه داران با توجه به بودجه و اندازه غرفه مبلمان نمایشگاهی را اجاره می کنند.  اگر به فکر صرفه جویی در هزینه اجاره لوازم غرفه هستید می‌توانید از نیم ست های نمایشگاهی استفاده نمایید. 

مشاهده مدل و قیمت اجاره مبلمان نمایشگاهی

سایر بلاگ های مرتبط

سیستم کنفرانس صوتی

سیستم کنفرانس صوتی
برای برگزاری هر کنفرانسی لازم است که تمامی تجهیزات مورد نیاز بخصوص تجهیزات صوتی را فراهم نمایید تا بتوانید ...

آشنایی با تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه سازی

آشنایی با تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه سازی
آشنایی با تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه سازی - تفاوت پاپ آپ و رول آپ