اجاره میز سمپلینگ

شما می توانید برای اجاره میز سمپلینگ درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت کلاب رنتر ثبت نمایید و منتظر تماس همکاران واحد پشتیبانی بمانید. 

میز سمپلینگ چیست؟

میز سمپلینگ یا میز نمونه ،نوع خاصی از میز کانتر است که طراحی منحصر به فردی دارد و عموما برای تست محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک در جلوی در ورودی فروشگاه های بزرگ میز سمپلینگ را دیده اید که معمولا در حال ارائه نمونه های کوچک تست از محصولات غذایی هستند. نوشیدنی های گرم و دسر های آماده رایج ترین محصولات غذایی هستند که در میز سمپلینگ ارائه می شود. 

اگر دقت کرده باشید میز سمپلینگ، نسبت به میز کانتر نمایشگاهی ارتفاع کمتری دارد و عرض آن کمی بیشتر است. میز سمپلینگ عموما حالت نیم دایره دارد و  وزن سبکی دارد که جا به جایی آن را ساده کرده است. در دو طرف میز سمپلینگ ستون های باریکی وجود دارد که یک متر ارتفاع دارند و در نهایت به سایه بان مستطیل شکلی ختم شده اند. جلوی صفحه هلالی و در روی سایه بان جایگاه تبلیغات برند محصول است. صفحه رویه میز سمپلینگ معمولا از جنس چوب MDF ساخته شده است و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و گرد و غبار دارد.

همچنین شرکت کلاب رنتر اجاره میز و صندلی را نیز برای مراسم و رویدادهای شما نیز دارا است که میتوانید از صفحه مربوطه اقدام به اجاره کنید.

کاربرد های میز سمپلینگ  

میز سمپلینگ کاربرد های فراوانی دارد و در بسیاری از موقعیت ها می توانیم نمونه هایی از آن را ببینیم. اصلی ترین کاربرد میز سمپلینگ در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای است. اجاره میز سمپلینگ جلوی فروشگاه بهترین فرصت برای تبلیغ محصولات غذایی است. افرادی که در آن جا حضور دارند برای خرید محصولات غذایی آمده اند و بنابراین مشتریان هدف شرکت هستند. البته اجاره میز سمپلینگ به تنهایی پاسخ گو نیست و باید از پرموتر های حرفه ای برای بازاریابی استفاده نمایید.

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

از آن جایی که برای اجاره میز سمپلینگ فروشگاهی باید با مدیر فروشگاه هماهنگ باشید بهتر است چاپ و تبلیغات را هم با هماهنگی آن ها انجام دهید. 

دیگر موردی که برای اجاره میز سمپلینگ می تواند کاربرد مشخصی باشد، اجاره میز سمپلینگ در نمایشگاه است. این میز سمپلینگ را می توانید در غرفه های نمایشگاهی بیابید. جایی که فرصت معرفی محصولات را به افرادی می بخشید که به صورت هدفمند به دنبال خدمات و محصولاتی مشابه آن چیزی هستند که شما ارائه می کنید. به همین جهت توصیه می کنیم این فرصت طلایی را از دست ندهید و با اجاره میز سمپلینگ نمایشگاهی از ظرفیت های چنین رویداد هایی بهره مند شوید

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه تجهیزات نمایشگاهی ارزان

کرایه تجهیزات نمایشگاهی ارزان
امروزه شرکت ها را با نمایشگاه هایی که در آنها حضور دارند رتبه بندی می کنند و قدرت نمایی هرچه بهتر در نمایشگاه ها میتواند تاثیر چشم گیری در پیشرفت...

اجاره تلویزیون شهری رنتال

اجاره تلویزیون شهری رنتال
اجاره تلویزیون شهری رنتال در کلاب رنتر را با مناسب ترین قیمت برای مدتی که می خواهید در اختیار شماست....