اجاره تی وی شهری

تبلیغات محیطی از دیر باز یکی از موثر ترین روش های بازاریابی بوده است و بازدهی بالایی داشته است. با پیشرفت تکنولوژی در حوزه صوت و تصویر بدون شک تبلیغات محیطی هم دستخوش تغییراتی شد. پیدایش تلویزیون های شهری انقلابی عظیم در تبلیغات محیطی ایجاد کرد. تلویزیون های شهری در معابر پر رفت و آمد شهر نصب شدند و نسل جدید تبلیغات آغاز شد.

مشاهده قیمت اجاره تی وی شهری

مزایای اجاره تی وی شهری

تلویزیون های شهری یکی از گران قیمت ترین روش های تبلیغات محیطی است. اما آیا این روش تبلیغاتی هزینه بر بازدهی خوبی دارد؟ پاسخ مثبت است. تلویزیون های شهری از تصاویر متحرک برای جلب نظر کاربران استفاده می‌کند. طبق بررسی هایی که انجام شده است تصویر 40 درصد بیشتر از متن در ذهن می‌ماند و از همان ابتدا بیشتر در معرض توجه قرار می‌گیرد. وقتی که تصاویر به فیلم های متحرک تبدیل می‌شود تاثیر گذاری آن هم چندین برابر می‌شود. پس تلویزیون های شهری از یکی از جذاب ترین روش ها پیام خود را به مخاطب منتقل می کنند.

اجاره تلویزیون شهری مانند اجاره بیلبورد به صورت ماهانه است و باید از مدت ها قبل در صفر انتظار رزرو تابلو بمانید. فاکتور های متعددی در انتخاب بهترین تلویزیون شهری موثر است و شما باید با توجه به این موضوع تلویزیون مناسب را انتخاب نمایید.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.  

فاکتور های مهم در اجاره تی وی شهری

چندین فاکتور در موثر بودن تبلیغات تلویزیون های شهری موثر است. برای انتخاب تلویزیون شهری موارد زیر را در نظر داشته باشید:

موقعیت جغرافیایی تلویزیون

محل قرار گیری تلویزیون یکی از مهمترین فاکتور ها در اجاره تی وی شهری است. تلویزیون های شهری معمولا در معابر پر رفت و آمد شهر نصب می شوند اما محل نصب بسیار اهمیت دارد. برای مثال اگر شما می‌خواهید رستوران خود را تبلیغ کنید بهتر است در نزدیکی رستوران خود و همچنین در نزدیکی مراکز خرید و تفریح شهر تبلیغ کنید و انتخاب مراکز اداری و درمانی شهر برای تبلیغ به هیچ عنوان مناسب نیست.

اندازه تی وی شهری

یکی دیگر از فاکتور های مهمی که در موثر بودن تبلیغات نقش دارد، اندازه تلویزیون شهری است. تلویزیون های شهری کوچک برای معابر شلوغ که ترافیک زیاد است و افراد توقف هایی در این مرکز دارد مناسب است. اما افرادی که به دنبال اجاره تلویزیون برای جلب توجه جامعه بزرگی از افراد هستند باید با اجاره تی وی شهری بزرگ و بزرگراه های اصلی شهری بهترین انتخاب را داشته باشند. 

سایر بلاگ های مرتبط

مزیت های استفاده میز و صندلی در غرفه

مزیت های استفاده میز و صندلی در غرفه
برای پذیرایی از مخاطبان خود نیاز به میز و صندلی مناسب دارید که می خواهیم در این مطلب به چند مورد اشاره‌ای داشته باشیم

اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهران

اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهران
برای تمامی کسب و کارها، حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی یکی از راه های رایج برای بازاریابی و شناساندن محصولات و خدمات به بازدیدکنندگان است.