اجاره ال سی دی نمایشگاهی و همایش ها

اجاره ال سی دی و ال ای دی

برای اجاره ال سی دی نمایشگاهی و همایش ها به بخش تلویزیون سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

امروزه تلویزیون ها در زندگی ما بسیار کاربرد دارد و تقریبا می توان گفت که در هر خانه ای یک تلویزیون وجود دارد ما هرروزه زمانی از وقت خود را به تماشای تلویزیون اختصاص می دهیم.

واژه تلویزیون از زبان فرانسوی گرفته شده است ، بخش نخست آن از واژه  یونانی تله به معنای (دور)  و بخش دوم آن از واژه لاتین (ویزیو) به معنای دید تشکیل شده است.

 تلویزیون ها نسل های مختلفی دارند.  امروزه یکی از کاربردهای مهم این دستگاه ها در جهت اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد.

تلویزیون های پلاسما ، lcd  و led  به سرعت جایگزین تلویزیون های کاتدی در منازل شدند.

قطعا می توان گفت که شیوه کارکرد نسل جدید این تلویزیون ها با نسل قدیم (کاتدی) متفاوت می باشد. که در ادامه  درباره تفاوت آنها توضیحاتی داده می شود.

در ادامه توضیحات مختصری درباره نسل های مختلف نمایشگرها می دهیم.

تلویزیون های  crt :  این دستگاه نسل قدیمی تلویزیون ها می باشد این نمایشگرها از لامپ اشعه کاتدی استفاده می کنند و زیاد گران نیستند.

تلویزیون های lcd  و پلاسما : این تکنولوژی از  کریستال مایع ماتریکس فعال، درست شده است که تلویزیون های lcd  و پلاسما را به وجود آورده است  . ضخامت LCD و پلاسما به اندازه ۱ اینچ است و می‌توانند مانند یک تابلو از دیوار آویزان شوند یا روی پایه قرار بگیرند.

تلویزیون های : led  نسل جدیدتر تلویزیون های lcd  می باشد نمایشگرهای LED باریک‌تر از LCD هستند و مصرف برق کمتری دارند اما از لحاظ کیفیت تصویر تفاوت چندانی با LCD ندارند. نمایشگرهای LED گران‌تر از LCD هستند.

کلاب رنتر یک سایت معتبر در جهت اجاره کالاها و تجهیزات مختلف می باشد. شما می توانید برای مشاوره جهت انتخاب بهترین کالا با مشاوران ما تماس بگیرید همچنین جهت مشاهده و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره استند دیجیتال

اجاره استند دیجیتال
اجاره انواع استند دیجیتال به صورت حرفه ای برای نمایشگاه

ویژگی مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی

ویژگی مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی
یکی از راه کار های غرفه داران برای پیشرفت بهتر در نمایشگاه ها استفاده از مراکز اجاره تجهیزات است