اجاره استند دیجیتال

اگر قصد حضور در نمایشگاه دارید بد نیست با لزوم اجاره استند دیجیتال و مزایای آن آشنا شوید. در نتیجه در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی استند دیجیتال و کاربرد های آن بپردازیم. 

اهمیت اجاره استند دیجیتال

استند دیجیتال سازه ای هوشمند است که به منظور اطلاع رسانی و ارائه سرویس به کاربران طراحی شده است. در واقع استند دیجیتال ترکیبی از استند، تلویزیون و کامپیوتر است که در محصولی با ظاهری زیبا و ابعادی کوچک به بازار عرضه شده است. این محصول کاربرد های متنوعی دارد و از تکنولوژی های روز در ساخت آن استفاده شده است. در ادامه مطلب ابتدا به معرفی استند دیجیتال می پردازیم و سپس کاربرد های مختلف آن را با هم بررسی می کنیم. در نهایت به لزوم اجاره استند دیجیتال می پردازیم و در نهایت متن را با معرفی مراکز اجاره استند دیجیتال به پایان می رسانیم. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

استند دیجیتال چیست؟

استند دیجیتال یا استند لمسی نمایشگری دیجیتال است که قابلیت تعامل با کاربرد را دارد. این سازه در ابعاد مختلفی طراحی شده است و ویژگی های سخت افزاری متفاوتی دارد. استند های رومیزی در ابعاد کوچک و ارتفاع حداکثر 30 سانتی متر طراحی شده اند و همانطور که از نامش پیداست دارای پایه ای جهت قرار گرفتن روی میز هستند.

استند دیجیتال ایستاده با ارتفاع یک متر تا 170 سانتی متر نوع دیگری از استند لمسی است که در مراکز عمومی هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استند های صفحه ای هم نوع دیگری از استند های لمسی است که به صورت صفحه بزرگ افقی همراه با پایه های مخصوص در مراکز بسیاری دیده می شود. البته انواع دیگری از استند های لمسی هم وجود دارند اما این نمونه ها رایج ترین انواع آن ها است. 

پایه های استند دیجیتال از جنس آهن گالوانیزه و آلومینیوم سبک ساخته شده است که هم وزن کمی دارد و هم مقاومت خوبی در برابر ضربه و رطوبت دارد. از آن جایی که اجاره استند هوشمند مستلزم جا به جایی منظم است وزن سبک دستگاه بسیار ارزشمند است. به منظور سهولت در جا به جایی در کفه استند دیجیتال ایستاده و صفحه ای چرخ هایی جهت جا به جایی وجود دارد. استند لمسی رومیزی به جای چرخ پایه های دو طرفه ای جهت قرار گرفتن روی میز تعبیه شده است. 

اجاره استند لمسی - کلاب رنتر

صفحه نمایشگر استند دیجیتال از نوع LED است و رزولوشن تصویر بالایی دارد. همچنین به منظور ارائه تصاویری با کیفیت از طیف رنگی گسترده ای در ساخت تلویزیون های این استند لمسی استفاده شده است. رزولوشن تصویر در این تلویزیون ها به صورت اچ دی و یا Full HD است. در ساخت پنل لمسی از فناوری فروسرخ استفاده شده است و تا 10 نقطه لمس همزمان را می تواند پشتیبانی کند. 

این استند دیجیتال از پردازنده های قدرتمندی جهت پردازش تصویر استفاده می کند. معمولا کارت گرافیک قدرتمندی دارند اما نقطه ضعف سخت افزای آن ها محدودیت رم است. از آن جایی که استند های لمسی برای نمایش نرم افزار های مختلف هم مورد استفاده قرار می گیرد شرکت ها باید هنگام اجاره استند دیجیتال به مشخصات سخت افزاری دقت داشته باشند و استند مناسب خود را انتخاب نمایند. 

اجاره استند دیجیتال - کلاب رنتر

کاربرد های استند دیجیتال

بیشترین کاربرد اجاره استند دیجیتال برای غرفه های نمایشگاهی است. البته این موضوع به این معنی نیست که استند دیجیتال در مورد دیگری کاربرد ندارد. از استند دیجیتال در فروشگاه ها، فرودگاه ها و مراکز تفریحی و تجاری استفاده می شود. همچنین برای کاربرد های نظامی و اقتصادی، برج مراقب پرواز و بسیاری موارد دیگر از استند دیجیتال استفاده می شود. در صورتی که می خواهید با اجاره استند دیجیتال غرفه نمایشگاهی خود را تجهیز نمایید باید مشخصات استند های مختلف را بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید. 

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون شهری برای اجاره

تلویزیون شهری برای اجاره
شاید یکی از مهم ترین اقلامی که می توانند در نمایشگاه، برند شما را از سایرین متمایز کنند نمایشگرهای بزرگ و با کیفیت باشند.

اجاره تجهیزات نمایشگاه صنعت برق شیراز

اجاره تجهیزات نمایشگاه صنعت برق شیراز
اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند ست نمایشگاهی و تلویزیون برای نمایشگاه صنعت برق شیراز