هزینه اجاره پرینتر

هزینه اجاره پرینتر در شهر تهران

جهت مشاهده هزینه اجاره پرینتر به بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


                                                                

شما می ‎توانید پرینتر و انواع ماشین های اداری را با قیمتی مناسب از کلاب رنتر اجاره کنید. برای تهیه پرینتر باید سفارش اجاره پرینتر را از سایت ثبت کنید تا همکاران واحد ارسال با شما تماس بگریند و زمان دقیق تحویل کالا را با شما هماهنگ نمایند. تضمین سلامت کالا و قیمت مناسب ویژگی هایی است که کلاب رنتر را به انتخاب اول مشتریان اجاره پرینتر تبدیل کرده است.

امروزه شیوه کار اداره ها و شرکت ها نسبت به گذشته تغییر زیادی کرده است. در گذشته در این مکان ها بیشتر کارها دستی انجام می شد. اما امروزه مساله کاملا تغییر کرده است یعنی شما با استفاده از تکنولوژی های جدید قادر هستید که کارهای خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهید.

چاپگر یکی از وسایل پر کاربرد در محیط های اداری است. چاپگر یک وسیله اکسترنال می باشد که قادر است داده های موجود در کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری را روی کاغذ چاپ کند. پرینتر یکی از پرکاربردترین وسایل جانبی کامپیوتر است. از سال 2010 ما شاهد ورود چاپگرهای سه بعدی به بازار بودیم. این چاپگرها توانایی ساخت اشیای فیزیکی با استفاده از مواد اولیه آن ها را دارند. مراحل کار آن تفاوت زیادی با چاپ عکس یا چاپ متن ندارد.

تاریخچه پرینتر

اولین پرینتر در سال 1968 توسط یک فرد ژاپنی تولید و روانه بازار شد. پرینتر های اولیه عمدتا از مکانیز ماشین های تحریر استفاده می کردند. نتایج کار این دستگاه ها کیفیت پایینی داشت. در سال 1984 و 1985 با تولید پرینتر های جدید انقلاب عظیمی در ساخت این وسایل ایجاد شد. شاید تاریخچه پرینتر را بتوان همزمان با تاریخچه اختراع دستگاه فتوکپی دانست. داستان جالبی که از یک دفتر کار کوچک آغاز می‌شود. یکی از کارمندان شرکتی حسابداری به نام چستر کارلسون زمانی که به دلیل آرتروز زانو قادر به ایستادن پای دستگاه کپی نبود به این فکر می‌کرد چقدر عالی بود اگر دستگاهی وجود داشته باشد که کار چاپ را به صورت خودکار انجام دهد. این ایده جرقه ای شد برای ساخت دستگاه فتوکپی. 

تاریخچه پرینتر - کلاب رنترپس از ساخت دستگاه فتوکپی توسط کارلسون در سال 1938 و استقبال بی نظیر از آن محققان ایده ساخت دستگاه پرینت را مطرح کردند و چند سال بعد نخستین پرینتر ساخته شد. این پرینتر به صورت جوهر افشان و تک رنگ ساخته شده بود و سرعت پرینت در آن 2 دقیقه برای هر برگه بود. اما این دستگاه شروع خوبی برای پرینتر ها بود. به تدریج سرعت چاپ بالاتر رفت و پرینتر ها مجهز به صفحه نمایش شدند. پس از مدتی از تکنولوژی لیزر جهت ساخت دستگاه استفاده شد و این تکنولوژی کیفیت چاپ را چندین برابر کرد. امروزه پرینتر های جوهر افشان و لیزری هر دو در بازار وجود دارند و از هر کدام برای نیاز های خاصی استفاده می‌شود.

پرینتر های سه بعدی

جدیدترین پیشرفت در زمینه پرینت ها را می‌توان در ساخت پرینتر سه بعدی مشاهده کرد. این پرینتر ها می‌توانند هر شکلی را با استفاده از پردازنده های خاص خود به صورت سه بعدی پرینت کنند و در نهایت محصولی شگفت انگیز به شما تحویل دهند. 

راهنمای انتخاب پرینتر

در زمان انتخاب پرینتر اکثر خریداران به نکات مختلفی از جمله قیمت آن توجه می کنند در بازار انواع مختلف پرینتر ها وجود دارد. شما بر حسب نیاز خود قادر هستید هر کدام را انتخاب کنید.

کاغذ چاپگرهای حرارتی مخصوص می باشد. بر روی این چاپگرها سوزن هایی وجود دارد. با گرم شدن سوزن ها تغییرات شیمیایی روی کاغذ ایجاد می شود.

هزینه اجاره پرینتر نسبت به خرید آن مقرون به صرفه تر است به همین دلیل در موارد ضروری می توان اقدام به اجاره این وسیله نمود. در چنین مواردی پیشنهاد ما به شما این است که اقدام به اجاره پرینتر از طریق سایت کلاب رنتر نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

میز کنفرانس و ویژگی های آن

میز کنفرانس و ویژگی های آن
شناخت انواع میز کنفرانس و شرایط اجاره آن

اجاره استند هوشمند در اصفهان

اجاره استند هوشمند در اصفهان
نمایشگاه های امروزی با ارائه شکل جدیدی از بازاریابی در تلاش هستند که با استفاده از ابزار جدید مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب ...