کرایه استند لمسی

استند لمسی

کرایه استند لمسی از بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

با توجه به استفاده چشمگیر نمایشگرهای لمسی و تغییر رفتار بازدید کنندگان نمایشگاه ها و غرفه های سازمانی در یک دهه اخیر ما شاهد رشد چشمگیر استندهای لمسی بوده ایم و همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که از این کیوسک تبلیغاتی در جهت اطلاع رسانی و خدمات های مختلف به مخاطبان و مشتریان بهره مند شوید. این دستگاه مدرن باعث کیفیت هرچه بیشتر نمایشگاه ها و غرفه های سازمانی شما می شود.

استند لمسی یکی از حالت های خاص مدل نمایشگر لمسی می باشد اصطلاحا به این سبک از مانیتورهای لمسی که بصورت ایستاده داخل سازه مربوطه قرار می گیرد استند لمسی می گویند.

استندهای لمسی در اندازه و شکل های متفاوتی عرضه می شود از موارد کاربرد آن در تبلیغات و معرفی کالاها ، معرفی سازمان ها ، موزه ها و دانشگاه ها می توان اشاره کرد . استند لمسی وجه متمایزی از کاربرد یک کالا را به مشتریان نشان می دهد.

ویژگی های استند لمسی:

قابلیت تشخیص ده نقطه تاچ همزمان ، قابلیت کار با انواع سیستم عامل، جنس و رنگ بدنه سفارشی، امکان اتصال به شبکه وایرلس،کیفیت تصویر تا رزولوشن Full HD ، امکان تولید منطبق با دکوراسیون محل نصب، طراحی نرم افزارهای اختصاصی طبق سفارش و نیاز مشتری

کاربردهای استند لمسی:

امکان استفاده در راهنمای طبقات مختلف، اطلاع محصولات و خدمات متمرکز، نمایش کاتالوگ الکتریکی ، روابط عمومی، انتخاب و سفارش کالا، شهرشناسی و معرفی تصویری اماکن توریستی، بازی سرگرمی

اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر کاربرد های استند لمسی را ذکر کنیم باید این موارد را ذکر کنیم. کاربرد های استند لمسی به دو دسته کاربرد های عمومی و کاربرد های تخصصی دسته بندی می شود. در مورد کاربرد های عمومی استفاده از استند لمسی در فروشگاه ها به منظور نمایش نقشه فروشگاه ، افزودن لیست کالا ها به سبد خرید ، درخواست عودت کالا - در رستوران ها برای نمایش منو و میز های خالی و همچنین سفارش غذا و دریافت صورت حساب استفاده می شود. کاربرد دیگر استند لمسی نمایش لیست پرواز ها و دریافت بلیت و راهنما های مختلف در فرودگاه ها و همچنین لیست قطار ها در ایستگاه های قطار است.  

کاربرد دیگری که اجاره استند لمسی در آن بسیار رایج است استفاده از استند لمسی برای نمایشگاه است. 

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. شما می توانید جهت مشاهده و کالاهای با کیفیت به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و همچنین اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لوازم نمایشگاهی در کاشان

اجاره لوازم نمایشگاهی در کاشان
کاشان از شهرهای استان اصفهان است این شهر از دیرباز به خاطر منسوجات چرمی , سرامیک , ظروف مسی و گلاب و باغ های بزرگ گل ...

اجاره غرفه نمایشگاه بین المللی تهران

اجاره غرفه نمایشگاه بین المللی تهران
یکی از مهم ترین نمایشگاه های تهران , نمایشگاه بین المللی میباشد که هر ساله بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب میکند .