اجاره رول آپ و پاپ آپ

کرایه رول آپ و پاپ آپ

به منظور اجاره رول آپ و پاپ آپ به بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

نمایشگاه ها محلی می باشند که در آن شرکت های مختلف به منظور معرفی کالا و برندشان دور هم گرد می آیند در واقع با توجه به محدود بودن زمان برگزاری نمایشگاه باید از تجهیزات مختلف به منظور بازاریابی استفاده شود شما در این راستا می توانید از وسایل مختلفی استفاده کنید وسایلی که هر کدام به نوعی سعی می کنند که برند و محصول شما را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

رول آپ نوعی استند می باشد در واقع رول آپ نوعی سازه پرتابل است که کابردهای فراوانی دارد شما از این سازه ها می توانید به منظور تبلیغات استفاده کنید جنس رول آپ یک نوع متریال چاپی است که از طریق یک فنر داخل یک قوطی آلمینیومی جمع می شود حمل و نقل این سازه بسیار آسان می باشد.

رول آپ ها به دو دسته ثابت و رول آپ گردان تقسیم می شوند رول آپ ها را می توان یک طرفه یا دو طرفه چاپ کرد نصب این سازه ها بسیار آسان است.

رول آپ رومیزی نسبت به سایر رول آپ ها وزن سبکی دارد از این رو حمل و نقل آن ها بسیار آسان است وزن این رول آپ ها یک کیلوگرم می باشد و این باعث شده است که این نوع رول آپ ها طرفداران بسیاری داشته باشند به هر میزان که کیفیت چاپ روی رول آپ بالاتر باشد به همان میزان تاثیرگذاری این سازه ها روی بازدیدکنندگان بیشتر است.

پاپ آب بزرگترین سازه قابل حمل نمایشگاهی می باشد که به خاطر داشتن یک صفحه بزرگ گرافیکی و حداکثر پس زمینه منظره تبلیغاتی موثری ایجاد می کند این سازه ها دارای اسکلت آلومینیومی می باشند و با کمک خط کش بصورت ریلی یا مگنتی به یکدیگر متصل می شوند این سازه ها دارای سایزهای مختلفی می باشند که با توجه به فضای موجود قابل استفاده، انتخاب می شوند.

کلاب رنتر یک سایت معتبر به منظور اجاره کالا می باشد شما به منظور اجاره رول آپ و پاپ آپ می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

گرفتن غرفه در نمایشگاه قرآن

گرفتن غرفه در نمایشگاه قرآن
چنین نمایشگاه هایی مخاطبان خاص خود را دارد که حضور در آن می تواند هم برای بازدید کننده و هم شرکت کننده مزایایی داشته باشد.

دیگر تجهیزات نمایشگاهی

دیگر تجهیزات نمایشگاهی
حضور در نمایشگاه ها امری مهم برای بسیاری از شرکت ها می باشد به گونه ای که آن ها با استفاده از این فرصت می توانند اقدام به بازاریابی ...