اجاره تجهیزات نمایشگاهی غرفه سازی

اجاره تجهیزات غرفه سازی

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی غرفه سازی به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

بی شک حضور در نمایشگاه بهترین و ارزانترین راه تبلیغات و معرفی خدمات و برند شماست.

غرفه سازی نمایشگاه مهمترین بخش شرکت در نمایشگاه می باشد و به معنای ایجاد فضای محدود به منظور احتیاجات و ارائه خدمات ما می باشد. در ضمن باید بدانید که طراحی و ساخت غرفه و سپس تهیه و چیدمان تجهیزات مورد نیاز  بسیار حائز اهمیت می باشد.

همانگونه که گفته شد در واقع غرفه سازی به منظور معرفی برند و نوع کسب و کار  شماست و بسیار مهم است.شما می توانید به 4 روش غرفه سازی کنید که در زیر معرفی شده است.

غرفه خودساز ، غرفه اسپیس فریم ، غرفه مدولار  (پارتیشن) ، غرفه سازی ماکسیما

اسپیس فریم: نوعی سازه فلزی می باشد که با اتصال قطعات مختلف آن می توان غرفه را ساخت این نوع سازه ها معمولا در فضاهایی غرفه سازی می شوند که نیاز است مستحکم باشد. سقف این نوع غرفه ها با برزنت یا چادر پوشانده می شود و دیواره آن با بنرها می تواند تزئین شود

این نکته بسیار مهم است که باید دقت کنید غرفه در راستای اهداف کسب و کار و دقیقا متناسب با هدف شرکت در نمایشگاه باشد. برنامه ریزی برای نمایشگاه و اطلاعات کافی درباره کسب و کارتان برای مشتری خوشایند خواهد بود، بنابراین  بهتر است قبل از شروع نمایشگاه با تیم خود جلسه هماهنگی گذاشته تا هریک از افراد شرح وظایف خود را بدانند و اطلاعات کافی از نوع محصولات و خدمات شرکت داشته باشند.

انواع غرفه نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی ساده یا مدولار که در بیشتر نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، از نظر موقعیت قرار گیری به چهار مدل دسته بندی می شوند و موقعیت قرارگیری غرفه در قیمت اجاره آن تاثیر گذار است. این چهار مدل عبارتند از: 

  1. غرفه های یک بر: این غرفه ها از سه طرف با غرفه های دیگر همجوار بوده و دارای دیوار مشترک می باشد. تنها راه دسترسی به این غرفه ها از ورودی اصلی غرفه است که در راهرو قرار دارد
  2. غرفه های نبشی: این غرفه ها از دو طرف دارای دیوار مشترک با دیگر غرفه ها هستند و از دو طرف در دسترس هستند. این غرفه ها نسبت به غرفه های یک بر ارزشمند تر هستند
  3. غرفه های شبه جزیره ای: این غرفه ها دارای یک دیوار مشترک با غرفه مجاور بوده و مانند شبه جزیره است. دسترسی به این غرفه ها از سه جهت انجام می شود و معمولا این غرفه ها در راهروی اصلی قرار دارند و هزینه اجاره آن ها نسبت به دو مدل قبلی بالاتر است. 
  4. غرفه های جزیره ای: غرفه های جزیره ای از همه طرف قابل دسترس بوده و بهترین غرفه نمایشگاهی به شمار می رود. غرفه های جزیره ای اندازه بزرگی دارند و معمولا شرکت های بزرگ با اجاره غرفه جزیره ای سرمایه گذاری بزرگی در نمایشگاه می کنند.

غرفه های نمایشگاهی را از نظر موقعیت مکانی بررسی کردیم و دانستیم که هر چه غرفه فضای دسترسی بیشتری داشته باشد، از نظر بازاریابی بهتر است و هزینه اجاره آن هم بیشتر است. برای اجاره غرفه های نمایشگاهی باید با شرکت برگزار کننده نمایشگاه هماهنگ باشید. اجاره غرفه از طریق پرتال نمایشگاه و در بازه زمانی مشخص شده در تقویم نمایشگاه انجام می شود. برای اجاره غرفه نمایشگاهی باید زود اقدام نمایید تا غرفه مورد نظر شما رزرو نشود.

نورپردازی در غرفه سازی

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی یکی از مهمترین فاکتور ها نور غرفه است. غرفه های نمایشگاهی با اهداف گوناگون طراحی می شوند و نورپردازی این غرفه ها با توجه به اهدافی که از غرفه انتظار می رود انجام می شود. در گذشته این باور بین غرفه داران وجود داشت که هر چه نور غرفه بیشتر باشد بازدید کننده بیشتری را جذب می کند در حالی که چنین باوری نادرست است. نور زیاد برای نمایش محصولاتی چون محصولات بلوری مناسب است اما برای برگزاری نشست های کاری نور ملایم مناسب است. همچنین نمایش محصولات الکترونیکی صوتی و تصویری در محیط هایی با نور کم باید انجام شود تا کیفیت محصول به خوبی نمایش داده شود. 

 اجاره غرفه نمایشگاهی - کلاب رنتر


کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. جهت مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید و اگر قصد اجاره کالا را دارید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز سوارز شرق تهران

اجاره میز سوارز شرق تهران
این مطلب به معرفی مراکز اجاره میز سوارز در شرق تهران و قیمت های آن ها می پردازد

اجاره میز و صندلی در مشهد

اجاره میز و صندلی در مشهد
از جمله وسایلی که اجاره آن ها از دیرباز مرسوم بود میز وصندلی می باشد شما به منظور برگزاری هر نوع مراسمی به میز و صندلی های ...