اجاره تلویزیون lcd با برند LG

اجاره تلویزیون LG

جهت اجاره تلویزیون lcd با برند LG به بخش صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

آیا تا حالا اسم تلویزیون های 4k به گوشتان خورده است  یا میدانید که این تکنولوژی چیست و چه تفاوت‌هایی با تلویزیون های HD  دارد؟

ما در اینجا می خواهیم مختصری در مورد این تکنولوژی جدید صحبت کنیم.

بعد از تولید نمایشگرهای LED  و 3d ، در سال گذشته شاهد وارد شدن نسل جدید تلویزیون ها و صفحه نمایش ها در بازار بودیم .این نسل که همان تلویزیون های 4k  می باشد تفاوت زیادی از نظر کیفیت تصویر با صفحه نمایش های نسل قبل دارد. به طوریکه رزولوشن آن‌ها چهار برابر تلویزیون‌های فول اچ‌دی (Full HD) است. به طور مثال یک تلویزیون استاندارد Full HD  از وضوح ۱۰۸۰p  یا همان ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. اما رزولوشن این نسل از تلویزیون  ۳۸۴۰ ×۲۱۶۰  پیکسل می باشد.

هرچه در تلویزیون پیکسل بیشتر باشد جزئیات بیشتری را به بیننده نشان می دهد. این نمایشگر از کیفیت Ultra HD استفاده می کند و حدود 8.3 میلیون پیکسل دارند.

از جمله شرکت هایی که این تلویزیون را تولید و به بازار عرضه می کنند می توان به شرکت ال جی و سونی نام برد که بزرگترین سایز این تلویزیون تا 110 اینچ میرسد.

این تلویزیون از حالت HDR  بهره می برد و زمانی که حالت HDR برقرار باشد، همراه با آن ویژگی های دیگری نظیر وسعت رنگ گسترده می آید که سبب تولید رنگ های بسیار طبیعی و زنده می شود. در واقع آنچه از دریچه تلویزیون می بینید بسیار به آنچه که واقعا هست نزدیک تر می شود.

ازاصلی‌ترین مشکل تلویزیون‌های ۴K این است که فیلم‌هایی با این کیفیت یا وجود ندارند و یا اگر هستند، غیر قابل تهیه هستند! محتوای ۴K چهار برابر از لحاظ پیکسل‌ها غنی‌تر بوده و حجم آن‌ها نیز تقریبا ۴ برابر است! لود شدن و پخش این تصاویر، حتی برای کنسول‌های بازی نیز مشکل ایجاد می‌کند.

کلاب رنتر یک سایت مرجع اجاره کالا می باشد. اگر قصد مشاوره با کارشناسان را دارید با ما تماس بگیرید و در صورت اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید

 

سایر بلاگ های مرتبط

باند فلش خور در تهران

باند فلش خور در تهران
دسترسی آسان یکی از مهم ترین مسائلی است که در طراحی تجهیزات امروز همواره مد نظر تولید کنندگان است شما می توانید به راحتی با داشتن یک USB آهنگ یا ...

قیمت اجاره دستگاه دی جی

قیمت اجاره دستگاه دی جی
دستگاه دی جی دستگاهی است که می تواند با ترکیب سازی آهنگ و تغییر در موسیقی ساختار ویژه ای را برای موسیقی ایجاد نمایید این وسیله با تغییر ریتم آهنگ ...