اجاره کنسول ps4

بررسی کنسول ps4

برای اجاره کنسول ps4 به بخش بازی و سرگرمی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

برای اولین بار ps4 در یک رویداد مهم در نیویرک معرفی شد ، چند سالی از عرضه کنسول ps4 می گذرد به تازگی نسل های جدیدی از کنسول های بازی روانه بازار شده است که از آن جمله می توان ps4 Slim را نام برد. این دستگاه نازک تر و ظریف تر از نمونه های دیگر می باشد.

از لحاظ سخت افزاری در دستگاه های slim کوچکترین تغییری وجود ندارد و تغییر در آن به کاهش حجم آن خلاصه شده است ، از طرف دیگر ps4 pro را داریم که نسخه بهینه سازی شده کنسول اولیه است ps4 pro قدرت گرافیکی بالایی دارد ، حافظه این کنسول نیز نسبت به نسل قبلی خود بیشتر است همچنین این کنسول می تواند از کیفیت تصویر 4k وHDR پشتیبانی کند.

Ps4 از پردازنده AMD x86-64 با هشت هسته Jaquar بهره می برد،کارت گرافیکی آن AMD Radeon با قابلیت پردازش 1.84 ترافلاپس می باشد که دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی از نوع GDDR5 است. این کنسول نیز دارای هارد دیسک داخلی می باشد و درایو بلوری باسرعت 6X و DVD با سرعت 8X همراه با پورت USB 3 را در خود جای داده است.

دسته PS4 با نام DualShock 4 یک دکمه اختصاصی Share دارد و شامل یک نوار آبی برای تمایز بازیکنان می باشد که در بعضی مواقع برای هشدار به بازیکنان استفاده می شود این دسته همچنین دارای امکانات جالب دیگری نظیر اسپیکر،صفحه لمسی خازنی،پورت هدست استریو و باتری 1000 میلی آمپری می باشد.

پلی استیشن4 با فناوری Gaikai امکان بازی کردن عناوین مختلف پیش از خرید را برای شما فراهم آورده است ، حتی در هنگام دانلود نیز می توانید بازی را آغاز کنید ، در کنسول های قدیمی وارد کردن کلمات از طریق دسته ، کاری سخت بود با تغییراتی که سونی در کنسول جدید خود یعنی ps4 به وجود آورد. کاربران می توانند با نصب PlayStation App بر روی گوشی های هوشمند خود این گوشی های هوشمند را به کیبورد تبدیل کنند.

در این مطلب از بخش اجاره کنسول بازی به معرفی PlayStation Camera می پردازیم. این دستگاه یک ابزار مدرن و جالب برای کنترل بازی است که می توان در بعضی از بازی های ps4  با استفاده از آن لذت بازی را دوچندان کرد. این دستگاه بسیار کوچک بوده و حدوداً 182 میلی متر طول، 27 میلی متر ارتفاع ، 27 میلی متر عرض و تنها 183 گرم وزن دارد.

این دستگاه کوچک اما جالب علاوه بر قابلیت تصویر برداری دارای قابلیت تشخیص حرکات کاربر، قابلیت تشخیص چهره و قابلیت تشخیص صوتی است. Playstation Camera دارای دو دوربین 3 بعدی بوده که می توانند 60 فریم را در هر ثانیه ضبط کنند. و همچنین 4 میکروفون دور تا دور دوربین پلی استیشن را احاطه کرده اند (دو میکروفون در طرف هر کدام از لنزها) تا کیفیت بالای ضبط صدا و کنترل صوتی پلی استیشن 4 را ممکن بسازند. مطمئنا تجربه بازی با این ابزار مکمل ، شما را شگفت زده خواهد کرد.  

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد به منظور اجاره کنسول ps4 شما می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ps4 در قم

اجاره ps4 در قم
در ایام تعطیلات اکثر دانش آموزان به سمت بازی های کامپیوتری روی می آورند امروزه این بازی ها در بین سنین مختلف فراگیر شده است ...

کرایه بازی ps4 در اصفهان به همراه بازی

کرایه بازی ps4 در اصفهان به همراه بازی
با افزایش تعداد بازی های پلی استیشن دیگر کودکان کمتری تمایل دارند که وقت خود را به بازی و سرگرمی در محیط های باز و پارک ها بگذراند بر همین اساس ...