اجاره پرینتر لیزری

در صورتی که به دنبال اجاره پرینتر لیزری هستید و یا به طور کلی تر قصد اجاره پرینتر دارید و یا می‌خواهید پرینتر بخرید این متن را از دست ندهید. یکی از مهمترین مسائلی که هنگام انتخاب پرینتر باید به آن توجه داشته باشیم این است که بدانیم پرینتر لیزری برای ما مناسب تر است یا پرینتر جوهر افشان. اگر تصمیم گرفته اید پرینتر لیزری تهیه کنید باید درباره مکانیزم کلی آن بدانید و با شیوه کار، مزایا و معایب این سیستم به خوبی آشنا باشید.

در این مطلب به بررسی تمامی این موارد می‌پردازیم و در نهایت به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا اجاره پرینتر لیزری بهترین انتخاب برای ما است یا باید در انتخاب خود تجدید نظر کنیم. 

برای مشاهده نمونه محصولات به بخش اجاره پرینترمراجعه نمایید

ویژگی های پرینتر لیزری

پرینتر های لیزری با استفاده از تکنولوژی لیزر کار چاپ را انجام می‌دهند. نحوه کار در این پرینتر ها مشابه دستگاه کپی است. نور بر روی تونر تابیده می‌شود و تونر به درام می‌چسبد. درام الگوی داده ای که باید روی کاغذ چاپ شود را می سازد و در اثر گرما تونر های چسبیده به درام ذوب شده و روی کاغذ می چسبند و چاپ انجام می شود. به همین دلیل پرینتر های لیزری تصاویری با وضوح بیشتر را ارائه می‌دهند. پرینتر های رنگی لیزری هم با همین تکنیک کار می‌کنند اما با این تفاوت که به جای یک تونر سه تونر رنگی برای سه رنگ اصلی و یک تونر مشکی برای ایجاد رنگ تیره دارند.

پرینتر های لیزری از سال 1982 که برای اولین بار به بازار عرضه شد با استقبال خوبی از سمت مصرف کنندگان روبرو شد. این پرینتر ها به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای چاپ و همچنین سهولت استفاده یکی از گزینه های مناسب برای اجاره پرینتر است. امروزه شاهد استفاده گسترده ای از این پرینتر در سازمان ها و مراکز مختلف هستیم.

اجاره پرینتر لیزری - کلاب رنتر

شرایط اجاره پرینتر لیزری

از آن جایی که پرینتر های لیزری بسیار کار آمد هستید طبیعتا تقاضا برای اجاره این پرینتر ها هم نسبت به سایر پرینتر ها بالاتر است. از آن جایی که پرینتر های موجود در بازار اجاره بسیار محدود هستید، تنوع بالای محصولات یکی از فاکتور های کلیدی در اجاره پرینتر به شمار می رود. کلاب رنتر به عنوان مرجع اجاره لوازم دیجیتال کاتالوگی متنوع از محصولات را در اختیار شما قرار می دهد و شما می‌توانید مناسب ترین پرینتر برای نیاز های خود را با نازلترین قیمت و کیفیت تضمین شده اجاره کنید.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

برای اجاره پرینتر لازم است درخواست خود را از طریق سامانه ثبت نمایید تا فرآیند بررسی و رزرو کالا برای شما انجام شود. کالا در بازه زمانی تعیین شده برای شما ارسال می‌شود و به عنوان ضمانت کارت شناسایی از شما تحویل می‌گیرند.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لوازم نمایشگاهی در اصفهان

اجاره لوازم نمایشگاهی در اصفهان
نمایشگاه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی در جهان می باشد ، شرکت ها با استفاده از نمایشگاه می توانند رقبای خود را بشناسند و نوع ...

اجاره پاپ آپ در تهران

اجاره پاپ آپ در تهران
شکل زندگی امروز به گونه ای است که بسیاری از شرکت ها برای فروش کالای خود از ابزارهای تبلیغاتی استفاده می کنند شما برای اینکه ...