خرید گوشی قسطی

خرید انواع گوشی قسطی

خرید گوشی قسطی از بخش فروش قسطی گوشی  در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

بی شک دنیای دیجیتال بسیار گسترده است و هرروزه شاهد ورود کالاهای مختلف به بازار می باشیم که هر کدام به نوعی آسایش را برای ما به ارمغان آورده اند این کالاها به دلیل استفاده از فناوری های جدید طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده اند ، از جمله کالاهای پرطرفدار در سراسر دنیا گوشی های هوشمند می باشند که به بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد تبدیل شده اند.

همانطور که می دانید شرکت هوآوی با ساخت گوشی های میان رده ای توانسته است انتظار بسیاری از خریداران را برآورده سازد ، ما در اینجا قصد داریم گوشی هوآوی G7 Plus را به شما معرفی کنیم ، این گوشی دارای یک پنل 5.5 اینچی 1080 پیکسلی می باشد ، علاوه بر این یک دوربین 13 مگا پیکسلی با دو فلش LED و دوربین 5 مگا پیکسلی برای تصویر برداری سلفی آن در نظر گرفته شده است .

چیپستی که درون آن قرار گرفته است چیپ Snapdragon 617 با 8 هسته 1.5 گیگا هرتز و 3 گیگابایت رم است ، حافظه داخلی این گوشی 32 گیگاهرتز می باشد که قابلیت ارتقاء نیز دارد.

بدنه این گوشی 90 درصد از فلز می باشد و تعداد اندکی از قطعات آن پلاستیکی می باشند ، این بدنه دارای ابعاد 152.5 در 76.5 در 7.5 می باشد و وزن آن نیز 167 گرم است ، سیستم عامل این گوشی اندروید 5.1 می باشد و ظرفیت باتری آن نیز 3000 میلی آمپر بر ساعت می باشد.

کلاب رنتر یک سایت مرجع در ارائه لوازم دیجیتال می باشد شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر کالای خود را بررسی کنید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل در تهران

فروش اقساطی موبایل در تهران
ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های کمپانی بلک بری یعنی DTEK60 BBA100-2 را به شما معرفی کنیم صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ ...

فروش اقساطی موبایل در کرج

فروش اقساطی موبایل در کرج
همانطور که شما نیز می دانید در چند ساله اخیر تکنولوژی گوشی های هوشمند با سرعت فزاینده افزایش پیدا کرده است به گونه ای که امروزه ...