فروش اقساطی موبایل در کرج

فروش اقساطی موبایل در کرج

فروش اقساطی موبایل در کرج از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که شما نیز می دانید در چند ساله اخیر تکنولوژی گوشی های هوشمند با سرعت فزاینده افزایش پیدا کرده است ، به گونه ای که امروزه گوشی های هوشمند به وسیله ای کاربردی برای مردم تبدیل شده است ، شاید در سال های گذشته گوشی های تلفن همراه وسیله ای برای برقراری ارتباط صوتی بود ولی امروزه این کمترین کاری است که گوشی های هوشمند می توانند انجام دهند.

ال جی یکی از شرکت های قدرتمند در حوزه تکنولوژی می باشد و در عین حال خوشنام ترین کمپانی ها در حوزه این صنعت می باشد ما در اینجا قصد داریم گوشی مثبت V30 را به شما معرفی کنیم این گوشی خوش دست ترین گوشی ساخته شده توسط این کمپانی می باشد.

 زمانی که به گوشی های 6 اینچی فکر می کنید اولین نکته ای که در مورد آن ها به ذهنتان می آید خوش دستی آنهاست ، اما کمترین گوشی پیدا می شود که این قابلیت را دارد ، اما +V30 با ضخامت 7.3 میلیمتر و وزن 158 گرم بسیار خوش دست است و در دست گرفتن آن بسیار آسان است وهیچ ترسی ندارد.

برخلاف گوشی گلکسی8 زیر لایه شیشه ای در بدنه پشتی +V30 صفحه ای طرح دار قرار داده شده است تا در گوشی جلوه ای زیبا داده باشد در قسمت پشتی آن به جزء لنزهای دوگانه و لوگوی+V30 سنسور اثر انگشت هم دارد که در نقش یک کلید برای باز کردن قفل دستگاه هم عمل می کند.

 این سنسور اثر انگشت ، عملکرد مناسبی دارد و هرچند سریعترین سنسور موجود در جهان را ندارد اما در تعداد متعدد استفاده از آن با کمترین خطایی دیده می شود.

 یک نکته جالب در مورد این نوع گوشی وجود تنها دو کلید روی لبه کناری آن است که مربوط به کنترل صدا می باشد از آنجا که سنسور روی بدنه پشتی در نقش کلید Home عمل می کند نیاز به قرار دادن یک کلید اضافی روی بدنه فلزی وجود ندارد.

کلاب رنتر پیشگام در ارائه خدمات فروش قسطی موبایل می باشد جهت سفارشات خود در سایت کلاب رنتر ثبت نام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی توکار معمولا زیر سینک ظرفشویی و بین کابینت ها قرار می گیرد ، همچنین ماشین ظرفشویی رومیزی روی کابینت ها و در نزدیکی

لپ تاپ اقساطی

لپ تاپ اقساطی
لپ تاپ ها بسته به نوع کارکردشان انواع مختلفی دارند همانطور که میدانید کمپانی HP یکی از بهترین کمپانی ها در ساخت قطعات کامپیوتری می باشد...