اجاره پروژکتور در تهران

برای مشاهده محصولات و اجاره پروژکتور نور در تهران می توانید سفارش خود را در کلاب رنتر ثبت نمایید. 

نور مناسب از عواملی است که در تعیین کیفیت یک محیط موثر است.سالن های ورزشی، کلاس درس و حتی اتاق خواب همگی باید دارای نور مناسبی باشندو هنگام سنجش کیفیت محیط امتیاز ویژه ای برای نور وجود دارد. بخشی از نور هر محیط به صورت طبیعی با نور روز تامین می شود اما معمولا برای نورپردازی در شب و یا سالن های سرپوشیده باید از نور های مصنوعی استفاده شود. بخشی از این نورپردازی با لامپ های خانگی تامین می شود اما در موارد بسیاری نور های خانگی نمی توانند پاسخگوی نیاز محیط باشند و به همین جهت بایستی به سراغ لامپ های قدرتمند تری برویم. این جا است که کاربرد اجاره پروژکتور نور را درک می کنیم.

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

اهمیت اجاره پروژکتور نور

پروژکتور نور، لامپ بزرگی است که قدرت پخش نور آن سه تا ده برابر لامپ های معمولی است و برای روشنایی فضاهای بزرگ از آن استفاده می شود. پروژکتور نور با برق شهری کار می کند و نور را در دو رنگ آفتابی و مهتابی پخش می کند.قدرت پخش نور پروژکتور نور به اندازه ای است که یک فضای 60 متری را به صورت کامل روشن نماید.

از پروژکتور نور در موارد مختلفی استفاده می شود و کاربرد های فراوانی دارد اما شاید رایح ترین کاربرد های آن را بتوان در نورپردازی فضای آزاد باغ و رستوران ها، روشنایی سالن های ورزشی و همچنین روشنایی نمایشگاه های فصلی که به صورت موقت در سطح شهر دایر می شوند دانست. اجاره پروژکتور نور برای نورپردازی سن نمایش در سالن های تئاتر و همچنین روشنایی بیلبورد های تبلیغاتی سطح شهر هم نمونه های دیگری از کاربرد این لامپ غول آسا است.

به طور کلی هر جا که به نوری بیشتر از لامپ های معمولی برای روشنایی نیاز داشته باشیم می توانیم روی اجاره پروژکتور نور حساب کنیم. پروژکتور، نور را با زاویه 130 درجه پخش می کند و محیط اطراف خود را به طور کامل روشن می کند. همچنین این پروژکتور دارای قابلیت چرخش دارد و شما می توانید زاویه نور را به سادگی تنظیم نمایید. معمولا پروژکتور نور را در ارتفاع بالایی نسبت به سطح نصب می کنند تا فضای بیشتری را روشن نمایند. عکاسان حرفه ای با اجاره پروژکنور نور مورد نیاز برای عکاسی و فیلمبرداری را تامین می کنند.  

مراکز اجاره پروژکتور نور در تهران

برای اجاره پروژکتور نور در تهران باید به سراغ تشریفات مجالس بروید و از آن ها بخواهید تا پروژکتور مناسبی را در اختیار شما قرار دهند. اما پیشنهاد ما این است که برای اجاره پروژکتور نور به جای مراجعه حضوری به صورت آنلاین سفارش اقدام نمایید. کلاب رنتر به عنوان سایت اول اجاره کالا در ایران تنوع بالایی از پروژکتور نور را برای اجاره در اختیار شما قرار داده است. نیازی به صرف هزینه های سنگین برای اجاره پروژکتور نور نیست. شما می توانید با کمترین هزینه پروژکتور نور مورد نیاز خود را از کلاب رنتر اجاره نمایید. فقط کافی است به بخش اجاره پروژکتور نور در سایت مراجعه نمایید و درخواست خود را در سایت ثبت نمایید.

مدل های مختلف پروژکتور نور

اگر قصد اجاره پروژکتور نور برای محیط خاصی مانند غرفه نمایشگاه، سالن ورزشی و یا حتی پروژه عکاسی را دارید باید برای هر کدام مدل خاصی از پروژکتور نور را اجاره نمایید. به همین جهت در این مطلب قصد داریم مدل های مختلف پروژکتور نور و همچنین کاربرد های هر کدام را برای شما شرح دهیم و شما را برای انتخاب پروژکتور نور مناسب راهنمایی نماییم.

نخستین مدل های پروژکتور نور از لامپ های بزرگی استفاده می کردند که نور بیشتری نسبت به لامپ های معمولی داشتند. این لامپ ها درون قاب پروژکتور قرار می گرفتند و در دو طرف آن ها آینه به کار می رفت که در نتیجه نور بیشتری را در محیط پخش می کرد. این مدل پروژکتور نور مناسبی داشت اما به دلیل ایجاد حرارت بالا حتما باید از فن خنک کننده در کنار لامپ استفاده می شد که وزن دستگاه و همچنین هزینه تمام شده آن را بالا می برد.

پروژکتور های ال ای دی نسل جدیدی از پروژکتور های نور هستند که جایگزین پروژکتور های قدیمی شدند. در این پروژکتور ها از تعداد بالایی لامپ ال ای دی در کنار هم استفاده شده است که نوری درست به اندازه پروژکتور های قدیمی دارند. اما به دلیل استفاده از لامپ های ال ای دی مصرف برق کاهش پیدا کرده است و همچنین مشکل حرارت بالا بر طرف شده است و در نتیجه دیگر نیازی به خنک کننده نیست.

سایر بلاگ های مرتبط

انواع باند صوتی

انواع باند صوتی
معرفی باندهای صوتی برای مراسمات مختلف

اجاره لوازم مراسم در شیراز

اجاره لوازم مراسم در شیراز
زندگی مدرن پیچیدگی های خاص خود را دارد در جامعه امروز مراسم ها و جشن های گوناگونی با عناوین مختلف برگزار می شود برای برگزاری ...