تخته وایت برد و انواع آن

اجاره انواع تخته وایت برد

برای اجاره تخته وایت برد گزینه های زیادی وجود دارد که ممکن است شما را گیج کند. برای اجاره تخته وایت برد این مطلب را مطالعه کنید.

انواع تخته وایت برد :

  • تخته وایت برد چرخ دار :
  • وایت برد های چرخ دار در اداره ها و یا مراکز آموزشی محبوبیت زیادی دارند جنس صفحه این تخته وایت برد ها از فرمیکای خارجی است و راحتی زیادی در زمان پاک کردن مطالب های نوشته شه می دهد و نیاز به استفاده ماده اضافی پرای پاک کردن نیست . اجاره تخته وایت برد چرخ دار برای کسانی که در همایشی که تعداد افراد زیاد است کمک زیادی می کند .
  • وایت برد های بدون پایه :

این نوع از تخته ها را در بیشتر مکان ها مشاهده می کنیم زیرا ساده کاربردی و نسبت به سایر وایت برد ها قیمت کمتری دارند اما این نوع از تخته ها را نمی توان مانند چرخدار ها به سادگی استفاده کرد و باید به دیوار متصل کرد تا بتوان از آن استفاده کرد. اجاره تخته وایت برد بدون پایه برای اکثر مکان می توان مورد استفاده قرار بگید.

  • وایت برد پایه دار :

اجاره وایت برد های پایه برای همایش ها یا مراسم ها و... مناسب است برای کسانی که می خواهند همایش برگزار کنند اجاره تخته وایت برد پایه دار برای همایششان بهترین گزینه است و به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

اجاره تخته وایت برد برای کسانی که می خواهند سخرانی در یک همایشی داشته باشند یا در یک مرکز آموزشی می خواهند جلسه‌ای برگزار کنند پیشنهاد می شود تا دیگر هزینه زیادی برای برگزاری یم همایش 1 الی 2 روزه نکنند و بتوانند با اجاره تخته وایت برد هزینه ها را کاهش بدهند.

نکات مهم در هنگام اجاره تخته وایت برد :

  • به کیفیت ساخت صفحه وایت برد دقت کنید که در صورت نوشت مطلب و پس از پاک کردن آن ردی از آن باقی نماند.
  • ضخامت آلومینیوم دور صفه در کیفیت و نمای تخته وایت برد تاثیر زیادی دارد.
  • پایه های تخته وایت برد و نوع جنس آن و همچنین ضخامت پایه نیز مهم است و باید دقت کنید که پایه های مناسبی داشته باشند.
  • به این نکته هم باید اشاره کنم که پایه های تخته وایت برد باید مقداری وزن داشته و سنگین باشد تا بتواند تخته وایت برد را ثابت نگه دارد .

برای اجاره تخته وایت برد می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی  نمایشگاهی
با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان انسان ها برای فروش بهتر کالاهای خود به فکر تبلیغات افتادند در ابتدا برای این کار از دست نوشته هایی استفاده می کردند و

آشنایی با رویداد نمایشگاه کتاب

آشنایی با رویداد نمایشگاه کتاب
نمایشگاه کتاب یکی از پرطرفدار ترین نمایشگاه ها بین عموم می باشد که هر ساله بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می کند .