انواع میز کانتر

برای اجاره میز کانتر به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید.

میز کانتر یا میز پیشخوان در دسته مبلمان اداری محسوب می‌شود. اما کاربرد های آن به ادارات خلاصه نمی‌شود و در موارد متعددی از این میز استفاده می‌شود. در ادامه به معرفی انواع میز کانتر و کاربرد های هرکدام می‌پردازیم و با دیدی مو شکافانه به بررسی نقاط قوت و ضعف هر کدام می‌پردازیم. 

میز کانتر اداری

رایج ترین نوع میز کانتر، میز کانتر های اداری است که البته این میزها هم تنوع بالایی دارند و در یک دسته نمی‌گنجد. میز کانتر های اداری در موارد بسیاری به کار می‌رود و با توجه به موقعیت قرار گیری شکل ظاهری میز متفاوت می‌شود. میز کانتر های اداری معمولا از جنس MDF و یا پلی استر هستند و وزن نسبتا سبکی دارند. تنوع بالای میز کانتر های اداری آن ها را در چند دسته قرار داده است

  • میز کانتر VIP

این میز کانتر ها نسبتا عریض هستند و ارتفاع متوسطی دارند. از میز کانتر های VIP در پیشخوان ورودی هتل ها، سازمان ها و مجتمع های بزرگ استفاده می‌شود. میز کانتر VIP به صورت انحصاری طراحی می‌شود و بسیاری از سازمان ها لوگو خود را روی آن حک می‌کنند. این میز کانتر ها دارای نورپردازی هستند که در شب ظاهر زیبایی به این میز ها می‎بخشد. 

اجاره میز کانتر VIP - کلاب رنتر

  • میز کانتر پذیرش

میز کانتر های پذیرش را در بسیاری از مکان ها از جمله مطب پزشکان، ورودی ساختمان های اداری و مراکز تجاری می‌بینیم. از آن جایی که این میز ها برای پذیرش و فرآیند های اداری انجام می‌شود از ارتفاع کوتاهی برخوردار است و فضایی برای قرار دادن کاغذ و خودکار روی آن تعبیه شده است.


اجاره میز کانتر پذیرش - کلاب رنتر

  • میز کانتر بانکی 

در باجه های بانکی میز کانتر های به خصوصی را مشاهده می‌کنید که به صورت اختصاصی برای این فضا طراحی شده است. میز کانتر های بانکی را می‌توانید در باجه های پست و مخابرات و حتی در نگهبانی مجتمع های بزرگ بیابید.

  • میز کانتر صرافی 

میز کانتر صرافی نوع دیگری از میز کانتر اداری است که ویژگی منحصر به فرد آن شیشه ضد گلوله و ارتفاع بلند میز است. 

میز کانتر نمایشگاهی

میز کانتر نمایشگاهی نوع دیگری از میز کانتر است که برای غرفه های نمایشگاهی به کار می‌رود. این نوع میز کانتر برخلاف میز کانتر های اداری طراحی منحصر به فردی ندارد و به صورت سری تولید می‌شود. به طور کلی میز کانتر نمایشگاهی در سه مدل تک نفره ، دو نفره و ویترین دار ساخته می‌‍شود. برای نمایش لوگو و نشان شرکت ها از بنر های چاپی استفاده می‌شود. این بنر ها را با استفاده از مگنت های مخصوص به بدنه میز کانتر متصل می‌کنند.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

تجهیزات اجاره ای

تجهیزات اجاره ای
تجهیزات اجاره ای در سایت کلاب رنتر برای مشاهده محصولات بخش اجاره تجهیزات را مشاهده کنید. تجهیزات اجاره ای موجود ...

شرکت در نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه
در گذشته های دور مردم برای عرضه بهتر کالا و فروش بیشتر آن اقدام به برگزاری بازارچه های محلی می کردند. در عصر حاضر.....