اجاره برانکارد

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید.

برانکاردها یکی از نیازهای اصلی بیمارستان ها و درمانگاه‌ها هستند. برانکاردها به این دلیل که برای افراد بیمار طراحی شده اند باید دارای طراحی استاندار باشند. این وسیله بی خطر ترین و راحت ترین راه برای انتقال بیمار می‌باشد . بیشتر برانکاردهای چرخ دار طوری طراحی شده اند که با وزن بالا تا 180 کیلوگرم تطابق پیدا کرده و با هر نوع وضعیت بیمار تطبیق می یابند . يكي از قابليتهاي بسيار خوب اين وسيله حالت هاي آن مي باشد كه مثلا براي بيماري با تنگي نفس مي توان سر تخت را بالا آورد. 

اجاره برانکارد جهت حرکت دادن برانکارد چرخ دار فردی که در قسمت سر قرار گرفته فشار وارد میکند و فردی که در قسمت پا قرار گرفته آن را هدایت می کند . برانکارد ها برای استفاده باید دارای ویژگی هایی باشند تا استفاده از آن راحت تر و برای بیمار امن تر باشد. برنکارد باید علاوه بر استحکام بالا و قابلیت تحمل وزن های بالا ، استاندارد باشد تا برای آسیب دیدگی ها و بیماری های مختلف کاربرد داشته باشد. بهتر است برانکارد ها تاشو دوشکن و یا سه شکن باشند تا در صورتی که نیاز است بیمار با حالت های بدنی مختلف بر روی برانکارد قرار گیرد باعث ناراحتی و آسیب دیدن بیمار نگردد.

 برای مشاهده مقالات بخش اجاره بهداشت و سلامت روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.

اجاره دستگاه ونتیلاتور

اجاره دستگاه ساکشن

اجاره ویلچر برقی

اجاره دستگاه نوار قلب

اجاره دستگاه هولتر

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره ویلچر

اجاره تشک مواج

اجاره لیزر الکساندرایت کندلا

اجاره لیزر دایود

اجاره لیزر الکس

 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویلچر شرق تهران

اجاره ویلچر شرق تهران
برای مشاهده سایر محصولات به بخش اجاره تجهیزات بهداشت و سلامت مراجعه کنید. ویلچر های هوشمند بالارو ویلچر ...

اجاره دستگاه برای زردی نوزادان

اجاره دستگاه برای زردی نوزادان
برخی از کودکانی که زود به دنیا می آیند دچار مشکلاتی از قبیل زردی هستند برای رفع این مشکل می توان از دستگاه های موثری مانند دستگاه فتوتراپی ...