اجاره ویترین نمایشگاهی در تهران

اجاره ویترین نمایشگاهی برای غرفه هایی که قصد معرفی محصولات جدیدی چون طلا و جواهرات دارند ضروری است. ویترین های نمایشگاهی باید ویژگی های خاصی داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز های کاربران باشند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هر ویترین نمایشگاهی باید وجود داشته باشد استحکام شیشه است. بعضی از نمایشگاه ها بازدید کنندگان بسیاری دارند و گاهی تراکم جمعیت در غرفه بسیار بالا می رود. به همین جهت لزوم وجود ویترین نمایشگاهی مستحکم که با فشار جمعیت آسیب نبیند ضروری است.

 همچنین ویترین های نمایشگاهی باید متناسب با کالایی که در آن قرار دارند طراحی شوند تا آسیبی به کالا ها نرسد. برخی از کالا ها همچون زیور آلات قیمتی باید در دمای مناسب و همچنین اکسیژن کم قرار بگیرند تا کمترین میزان آسیب به آن ها برسد. به همین جهت برای اجاره ویترین نمایشگاهی باید دقت لازم را داشته باشیم تا بتوانیم بهترین ویترین نمایشگاهی برای قرار گیری کالا های مورد نیاز خود را در آن قرار دهیم. 

برای اجاره ویترین نمایشگاهی ثابت و گردان و همچنین استعلام قیمت می توانید از بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی به این کالا دسترسی داشته باشید.

راهنمای انتخاب ویترین نمایشگاهی

اگر قصد اجاره ویترین نمایشگاهی دارید در این مطلب با ما همراه باشید تا با هم به بررسی عوامل کلیدی در انتخاب بهترین ویترین نمایشگاهی بپردازیم. اجاره ویترین نمایشگاهی مناسب دقیقا به اندازه اجاره سایر تجهیزات نمایشگاهی اهمیت دارد و انتخاب ویترین مناسب شما را در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه یاری می کند. اما این اهمیت از کجا نشات می گیرد؟ اجاره ویترین نمایشگاهی - کلاب رنتر

بسیاری از نمایشگاه ها با هدف معرفی محصولات جدید به بازار برگزار می شوند و غرفه دارای محصولات جدید خود را به نمایش می گذارند. عموما برای نمایش محصولات از ویترین های نمایشگاهی استفاده می شود. ویترین های نمایشگاهی در چند مدل مختلف و برای کاربرد های مختلفی طراحی شده اند. یکی از رایج ترین نمونه های آن ویترین های نمایشگاهی ثابت است که برای نمایش آثار هنری از آن استفاده می شود. این ویترین ها دارای بدنه چوبی و شیشه های شفاف درجه یک هستند که برای نمایش محصولات هنری بسیار مناسب است. 

اگر قصد اجاره ویترین نمایشگاهی برای شرکت در نمایشگاه طلا و جواهرات و سنگ های قیمتی را دارید باید از ویترین های نمایشگاهی مخصوصی استفاده کنید که برای نگهداری چنین محصولاتی طراحی شده است. این ویترین نمایشگاهی به صورت ایزوله طراحی شده است و با تکنولوژی های مخصوصی اکسیژن درون ویترین به حداقل رسیده است. 

ویترین های نمایشگاهی دارای شیشه های ضد سرقت هستند و در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. یکی از مهمترین فاکتور ها در اجاره ویترین نمایشگاهی مقاومت در برابر ضربه و فشار است به این دلیل که در بسیاری از نمایشگاه ها ازدحام جمعیت بالا موجب آسیب دیدگی به ویترین های نمایشگاهی می شود. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

اجاره ویترین نمایشگاهی گردان - کلاب رنتر

انواع ویترین نمایشگاهی اجاره ای

از آن جایی که ویترین های نمایشگاهی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی بسیار متنوع هستند. ویترین های نمایشگاهی ایستاده گردان عموما در نمایشگاه های تکنیکال برای نمایش مدل های پروژه ای مورد استفاده قرار می گیرد. ویترین های چراغ دار و ویترین های گردان برای نمایش محصولات نمایشی استفاده می شود. ویترین های ضد سرقت برای نمایش جواهرات گران قیمت و آثار عتیقه مورد استفاده قرار می گیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل PA853W-41ZL

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل PA853W-41ZL
امروزه از پروژکتورها در مکان های مختلفی استفاده می شد. در گذشته فقط جهت دیدن فیلم در ابعاد بزرگ از این دستگاه استفاده می شد اما رفته رفته قابلیت های جدید

غرفه آرایی

غرفه آرایی
غرفه آرایی نکته مهمی است شما در طراحی و ساخت یک غرفه باید به چیدمان جانمایی و بسیاری نکات مختلف دیگر توجه فرمایید تجهیزات غرفه نقش بسیار مهمی در ...