تجهیزات مورد نیاز در غرفه نمایشگاهی

اجاره لوازم مورد نیاز در غرفه نمایشگاهی

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.تجهیزات مورد نیاز در غرفه نمایشگاهی مهم نیست که چه نوع غرفه ای را با چه طراحی برای نمایشگاه انتخاب کرده اید. برای ارائه هرچه بهتر محصولات و خدمات خود و همچنین برند سازی نیاز به ملزوماتی دارید که باید در نمایشگاه از آنها بهره بگیرید. در اینجا مهمترین این لوازم را برای شما لیست کرده ایم و استفاده از آنها را به شما توصیه می کنیم:

استند نمایشگاهی و رول آپ:

تقریباً می توان گفت تمامی شرکت ها از این ابزار برای تبلیغات و معرفی برند و محصول خود استفاده می کنند. استند های نمایشگاهی می توانند حاوی تصاویر و شعارهای تبلیغاتی شما باشند و به راحتی در هر نقطه از غرفه شما جاگذاری شوند.

پاپ آپ و میز کانتر نمایشگاهی:

این ابزارها ، به خصوص میز کانتر نیز توسط اکثر شرکت ها استفاده می شود. میز های کانتر معمولا محل قرار گیری کاتالوگ و بروشور ها هستند و درصورتی که بازدیدکنندگان درمورد محصول شما سوالی داشته باشند به این قسمت مراجعه کرده تا نماینده شرکت شما توضیحات را ارائه دهد. میز ، مبل و صندلی نمایشگاهی: مطمئنا پذیرایی از میهمانان ویژه و افرادی که قصد همکاری های بلند مدت با شرکت شما دارند نیازمند تدارک دیدن تشریفات خاصی است که بخشی از آن تجهیزاتی مانند مبل های راحتی با طراحی مناسب با فضای اداری هستند.

تلویزیون های lcd:

مطمئنا شرکت شما حرف هایی برای گفتن دارد و به همین دلیل در محیط رقابتی مانند نمایشگاه حضور پیدا کرده است. داشتن ال سی دی نمایشگاهی به شما امکان می دهد تا به شکلی اثربخش تر و در قالب تیزر های تبلیغاتی ، محصول و خدمت خود را به سمع و نظر مخاطبین برسانید.  

 کلاب رنتر به شما پیشنهاد می دهد:

اجاره تلویزیون ال ای دی                   اجاره استند         اجاره رول آپ             اجاره پاپ آپ               اجاره تلویزیون شهریاجاره ویدئو پروژکتور                          اجاره سیستم صوتی                اجاره میز کانتر                     اجاره میز و صندلی  

سایر بلاگ های مرتبط

نمایشگاه بین المللی ایران سبز

نمایشگاه بین المللی ایران سبز
کشاورزی به عنوان فرایند تولید مواد غذایی – علوفه - الیاف و دیگر محصولات مورد نیاز انسان از طریق کاشت گیاهان معین و پرورش حیوانات اهلی(چهارپایان) ....

فروش تجهیزات نمایشگاهی در تهران

فروش تجهیزات نمایشگاهی در تهران
تجهیزات نمایشگاهی یکی از مهمترین عوامل برای زیبایی غرفه شما محسوب می شود و به همین دلیل به جذب مخاطبین نمایشگاه ...