اجاره لوازم غرفه در تهران

بخش مهمی از آماده سازی برای حضور در نمایشگاه اجاره لوازم غرفه است. اهمیت زیبایی غرفه و تاثیر آن در جذب بازدید کننده امری بدیهی است. کم نیستند نمونه غرفه هایی که با وجود قرار گرفتن در فرعی ترین سالن های نمایشگاه و اندازه کوچک بازدید کنندگان بسیاری داشته اند. انگار که آهن ربای جذب بازدید کننده در آن ها مدفون شده است. اما راز این موفقیت در چیست و چگونه می توان به آن دست یافت؟

موفقیت در نمایشگاه با غرفه سازی

غرفه نمایشگاهی در واقع ویترین کار شما است. بازدید کنندگان در مسیر های مختلف نمایشگاهی در حال حرکت هستند و زمانی که غرفه ای توجه آن ها را به خود جلب نماید مدتی را در مقابل آن می ایستند و کمی با دقت به غرفه نگاه می کنند. در واقع بازدید کنندگان به غرفه نمایشگاهی 10 ثانیه فرصت دفاع می دهند. در صورتی که غرفه پیام جذابی برای مخاطب داشته باشد آماده شنیدن می شوند و این بار با علاقه و دقت به پیام شما گوش می کنند و در صورتی که روش کاری و خدمات شما برای آن ها مناسب باشد می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

بنابر این یکی از مهمترین فاکتور هایی که بازدید کنندگان را به غرفه شما جذب می کند، ظاهر غرفه است. اگر چه اندازه غرفه و همچنین موقعیت قرار گیری آن فاکتور های مهمی در جذب بازدید کننده هستند اما هیچ کدام به اندازه زیبایی غرفه نمی تواند موفق عمل کند. به همین جهت اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه غیر قابل چشم پوشی و برای موفقیت الزامی است. 

اجاره غرفه نمایشگاهی - کلاب رنتر

فاکتور های موثر در غرفه سازی

برای این که غرفه موفقی داشته باشید که بتواند بازید کنندگان بسیاری را به غرفه شما بکشاند و در اصل کلید موفقیت شما باشد بایستی کار غرفه سازی را با استاندارد های مشخصی پیش ببرید و از افراد حرفه ای در این کار راهنمایی بگیرد. غرفه سازی یک هنر است و هنرمندان قابل هستند که می توانند آثار هنری ارزشمند خلق نمایند. برای موفقیت در غرفه سازی باید مخاطب خود را بشناسید و با توجه به سلیقه آن ها غرفه خود را بیارایید. همچنین اهدافتان از حضور در نمایشگاه باید مشخص باشد. اگر به دنبال فروش محصولات و خدمات خود هستید المان هایی را در طراحی باید در نظر داشته باشید که برای برندینگ وجود آن ها به هیچ وجه لازم نیست. 

در نتیجه جهت موفقیت در غرفه سازی باید این موارد را در نظر داشته باشید

  • از طراحان حرفه ای کمک بگیرید
  • مخاطب خود را به درستی بشناسید
  • هدف خود از حضور در نمایشگاه را مشخص نمایید  

در صورتی که تمامی این موارد را به درستی رعایت نمایید غرفه ای خواهید داشت که نسبت به رقیبانتان از مزیت رقابتی ویژه ای برخوردار است. 

روش اصولی جهت ساخت غرفه 

پس از طراحی غرفه نوبت به اجرا می رسد و طرح غرفه باید در فضای مشخص شده پیاده سازی شود. برای پیاده سازی طراحی می توانید با شرکت های غرفه سازی همکاری داشته باشید. غرفه سازی مراحل مختلفی دارد که به طور کلی اجرای آن نیازمند دو تا سه روز زمان است. برای آماده سازی غرفه ابتدا باید کف سازی انجام شود. کف سازی با استفاده از اسپیس فریم های آماده و سرامیک های مخصوص غرفه انجام می شود. البته بسیاری از غرفه ها با استفاده از کف های طلقی که امکان نورپردازی دارند کف سازی می شوند.

طراحی غرفه نمایشگاهی - کلاب رنتر

پس از کف سازی نوبت به آماده سازی دیواره ها می رسد. دیواره های غرفه را می توانید با استفاده از دیوار پوش های مختلفی که در بازار وجود دارد آماده کنید. البته می توانید در ساخت آن خلاقیت داشته باشید و از ابزار های مختلفی جهت آماده سازی غرفه بهره بگیرد. پیشنهاد می کنیم برای ایده گرفتن به نمایشگاه های مختلف بروید و از طرح های آن ها الهام بگیرد. 

تجهیز غرفه با اجاره تجهیزات نمایشگاهی

با پایان غرفه سازی نوبت به تجهیز آن می رسد. غرفه بدون تجهیزات مانند خانه بدون اساس بی روح است. برای اجاره لوازم غرفه باید به طراحی غرفه خود توجه داشته باشید و آن هایی را انتخاب نمایید که با طرح کلی غرفه شما همخوانی داشته باشد. برای اجاره لوازم غرفه بهتر است از مدت ها پیش از شروع نمایشگاه اقدام نمایید. شما می توانید درخواست اجاره لوازم غرفه را در کلاب رنتر ثبت نمایید و تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز خود را از چندین روز پیش از شروع نمایشگاه رزرو نمایید.  

سایر بلاگ های مرتبط

ساخت غرفه‌ای جذاب در نمایشگاه الکامپ

ساخت غرفه‌ای جذاب در نمایشگاه الکامپ
برای ساخت غرفه‌ای جذاب این مطلب را بخوانید

کرایه تجهیزات نمایشگاهی ارزان

کرایه تجهیزات نمایشگاهی ارزان
امروزه شرکت ها را با نمایشگاه هایی که در آنها حضور دارند رتبه بندی می کنند و قدرت نمایی هرچه بهتر در نمایشگاه ها میتواند تاثیر چشم گیری در پیشرفت...