اجاره دستگاه الکساندرایت

اجاره دستگاه الکساندرایت به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید.

دستگاه الکساندرایت یکی از راه های رفع مو‌های زائد با استفاده از سیستم موج الکترومغناطیسی است. این دستگاه با ایجاد یک طول موج مشخص در طی 3 الی 4 جلسه درمانی به رفع مو های زائد می انجامد.

روش کار این دستگاه به این صورت است بر اثر تابش نیرو لیزر بر سطح بدن نور تابیده شده لیزر از پوست عبور کرده و در اثر تابش به فولیکول مو جذب رنگ‌دانه‌ها مو شده در جلسات اول و دوم سطح فولیکول کاهش یافته به طوری که مو های زائدی که از نظر میزان قطر کمر هستند شروع به ریزش کرده اما در برخی موارد دیده شده است که مو های زائد دارای ریشه‌های قوی و یا قطور تر دچار حالت کرکی می‌شوند به همین خاطر است که در استفاده از این محصولات به تعداد 3 الی 4 جلسه نیاز است بعد از گذشت جلسات اول و دوم نشانه های کاهش و کم رنگ شده بسته به نوع پوست و یا ضخامت مو نمایان می شود. اجاره دستگاه الکساندرایت -کلاب رنتر

تعداد شات‌های این دستگاه

تاثیر میزان شات‌های دستگاه در موثر بودن آن بسیار مشخص و مبرهن است دستگاه لیزر الکساندرایت در هر ثانیه توانایی تابش تا 5 بار به صورت پشت سرهم را دارد به همین منظور زمان استفاده از دستگاه‌ها  بسیار پایین است البته نوع پوست و رنگدانه تشکیل دهنده سطح آن بسیار در زمان و نوع درمان موثر است برای پوست‌های روشن این زمان به مراتب  پایین تر از زمانی است که فرد دارای  پوست سبزه است.

 برای افرادی که دارای پوست سبزه ای هستند به منظور عدم وجود مشکلات تنظیمات به نحوه خاص صورت می پذیرد همچنین در موارد اختلالات هورمونی این جلسات درمانی ممکن است بیشتر از حالات باشد که در آن شخص از سلامت کامل برخوردار است.

برای مشاهده مقالات بخش اجاره بهداشت و سلامت روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.

اجاره دستگاه ونتیلاتور

اجاره دستگاه ساکشن

اجاره ویلچر برقی

اجاره دستگاه نوار قلب

اجاره دستگاه هولتر

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره ویلچر

اجاره تشک مواج

اجاره لیزر الکساندرایت کندلا

اجاره لیزر دایود

اجاره لیزر الکس

 

سایر بلاگ های مرتبط

دستگاه الکساندرایت برای رفع موهای زائد

دستگاه الکساندرایت برای رفع موهای زائد
همه افراد دوست دارند که در جامعه خوب ظاهر شوند. این مساله در زنان بیشتر از مردان نمود دارد به گونه ای که زنان بسیار به ظاهر خود ...

اجاره دستگاه هولتر

اجاره دستگاه هولتر
برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید. عملکرد دستگاه هولتر مشابه دستگاه های ضبط نوار ...