نمایشگاه های بین المللی معروف و مهم

اجاره تجهیزات نمایشگاهی را از بخش تجهیزات نمایشگاهی انجام دهید

در این اینجا چند رویداد بزرگ نمایشگاه‌های بین‌المللی جهان در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات را خدمتتان معرفی می‌کنیم. نمایشگاه چندیگار هند این نمایشگاه سه روزه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور هند برگزار می شود و شرکت های مربوطه دستاورد های جدید در زمینه تکنولوژی دیجیتال، کامپوتر، موبایل، میکروسکوپ، پرینتر، محصولات هوشمند و ... را نمایش می دهند.

نمایشگاه های دنیا نمایشگاه وکنفرانس اینتلس (ENTELEC) این نمایشگاه یکی از معروفترین نمایشگاه ها در زمینه صنعت الکترونیک است که به مدت 2 روز در هوستون آمریکا برگزار می شود و در آن ابتکارات و اختراعات جدید در حوزه آنتن ها، فیبر نوری، اتوماسیون، دستگاه های مرتبط با پشتیبانی برق و … ارایه می‌شود. نمایشگاه جهانی رایانه(Computer World Expo) این نمایشگاه 2 روزه هرساله در کپنهاگ دانمارک برگزار می شود و مکانی برای ملاقات تولید کنندگان در زمینه های مرتبط با فناوری اطلاعات است. (10 تا 11 آوریل)


اجاره تجهیزات نمایشگاهی

  نمایشگاه اکوم (Ecom) این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه در زمینه تکنولوژی است، هر ساله در 16 آوریل در ژنو سوییس برگزار می شود. این نمایشگاه برای معرفی محصولات تکنولوژیک و محلی برای تعامل و آشنایی با محصولات و پیشرفت های جدید است. نمایشگاه اینتروپ لاس و گاس این نمایشگاه هر سال 6 تا 10 ماه می در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود که در آن شرکت های پیشرو مهمترین ابتکارات خود در زمینه خدمات و محصولات فناوری اطلاعات را ارایه می کنند.

نمایشگاه گوشی همراه دبی (The Mobile Show Dubai) نمایشگاهی است که به مدت دو روز هر ساله در 14 و 15 ماه می در دبی امارت متحده عربی برگزاری می شود و مربوط به ابتکارات و اپلیکیشن های مرتبط با گوشی های همراه و خدمات مربوط به آن است.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

 نمایشگاه هفته فناوری جیتکس دبی نمایشگاه (Gitex Technology Week) هم یکی دیگر از نمایشگاه های معتبر بین المللی است که در دبی برگزار می شود. و از تاریخ 20 تا 24 اکتبر هر سال میزبان مدیران مطرح شرکت‌های جهانی به منظور برگزاری همایش‌های مربوطه است. این نمایشگاه در حوزه ارتباطات و گوشی های همراه و دستاورد های شبکه های ارتباطی است. برای مشاهده محصولات مشابه بخش کرایه تجهیزات نمایشگاهی و یااجاره استند نمایشگاهی را کلیک کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پنکه و کولر

اجاره پنکه و کولر
معرفی انواع پنکه و کولر مناسب برای اجاره و تنظیم دمای محیط های مختلف

کرایه تلویزیون بزرگ برای نمایشگاه

کرایه تلویزیون بزرگ برای نمایشگاه
در گذشته نمایشگاه ها به شکل ساده بودند به گونه ای که جهت برگزاری نمایشگاه از چند غرفه و وسایل محدود استفاده می شد. امروزه با توجه به پیشرفت فناوری