اجاره تجهیزات سینمایی

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره دروبین عکاسی و اجاره دوربین فیلمبرداری مراجعه کنید.

تجهیزات سینمایی گستره بسیار زیادی از لوازم و تجهیزات را در بر می‌گیرد. بر خلاف تصور بسیاری از مردم که تصور می‌نمایند این تجهیزات سینمایی فقط شامل دوربین نمی‌شود. اجاره تجهیزات سینمایی -کلاب رنترتجهیزات سینمایی شامل وسایل گوناگونی می‌شود:

  • دوربین‌های فیلم برداری و عکاسی

دوربین‌های فیلمبرداری اصلی‌ترین جز تجهیزات سینمایی هستند این وسایل در اندازه مختلف و استاندارد‌های گوناگون تصویر‌برداری ارائه می‌شوند. هم چنین برخی از دوربین‌های عکاسی با اضافه شدن قابلیت تصویربرداری به آن ها جایگاه ویژه ترین را بدست آورده اند.

  • ربات‌ها و دستگاه‌های همراه

خلق یک تصویر تنها به تدوین آن بستگی ندارد. استفاده از تنوع تصویر برداری و زوایای مختلف به کمک دستگاه‌ها و ربات‌ها مانند کرین، هلی‌شات و استدی‌کم باعث تنوع در تصویر‌برداری  و خلق صحنه‌های جذاب شده است.

  • تجهیزات ذخیره و ضبط صدا

دوربین‌ها به صورت خودکار خود تجهیزات و سیستم‌های ضبط صدا را دارند اما در بسیاری از موارد ضبط صدا دوربین خصوصا در محیط‌های باز کیفیت لازم را ندارند. به همین خاطر نیاز به صدابرداری وجود دارد. تجهیزات صدا باعث می شود صدای ضبط شده با این تجهیزات کیفیت بیشتری نسبت به ضبط صدا به صورت اتوماتیک با سیستم دوربین داشته باشد.

  • تجهیزات نور پردازی

بدون نور هیچ صحنه ای جذابیت ندارد شما می‌توانید یک دکور معمولی داشته باشید اما با یک نور پردازی حرفه‌ای آن را تبدیل به یک محل فوق العاده نمایید. به همین خاطر نیاز است که در تولید فیلم یا عکاسی به نور پردازی توجه ویژه و حرفه ای شود تفاوت عکس یا فیلم دلنشین نسبت به یک اثر معمولی گاهی تنها به میزان تابش نور آن بستگی دارد نه تفاوت در تجهیزات مختلف آن.

  • سایر تجهیزات

تجهیزات سینمایی عمومی نیز وجود دارد مانند سیم برق دو شاخه، پایه و ... این تجهیزات جز لازم و ضروری عملکرد این تجهیزات است. عملکرد سایر دستگاه گه گاه وابسته به این تجهیزات است. برای رفتن به صفحه اجاره دوربین به بخش اجاره صوتی تصویری مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون شهری led

اجاره تلویزیون شهری led
تلویزیون آتش آمازون بک ابزار media player است به این معنی که می تواند محتواهای اینترنتی مانند عکس، فیلم، و بازی را از اینترنت دریافت و بر روی ...

کرایه دوربین فیلمبرداری در مشهد

کرایه دوربین فیلمبرداری در مشهد
بسیاری از روزها در زندگی هر فردی وجود دارد که دوست دارد آن را ثبت کند به این منظور شما می توانید از دوربین فیلمبرداری استفاده کنید بسیاری از افراد ..