کرایه میز صندلی

برای مشاهده موارد مشابه به بخش اجاره وسایل پذیرایی مراجعه کنید.

کرایه میز صندلی برای مراسمی مانند مراسم تولد، مراسم جشن عقد، مراسم جشن عروسی، مراسم یاد بود، مراسم ترحیم و عزا، مهمانی‌ها و دور همی‌ها، همایشات و نمایشگاه‌ها، دوره‌های پیش و یا پس از مراسم و ... استفاده می شود. کرایه میز صندلی -کلاب رنتر استفاده از میز و صندلی‌ها در زمان هایی مرسوم است که در مراسم یکی از وعده های غذایی وجود داشته باشد یا پذیرایی به صورت طولانی مدت باشد. در حال حاضر مرسوم شده است اکثر مراسم به صورت پذیرایی سلف سرویس صورت می پذیرد و مهمانان و حضار حاضر در یک مراسم پس از مراجعه به محل پذیرایی اصلی با توجه به میزان علاقه شان به خوراکی ها از خود پذیرایی می نمایند.

در طراحی پذیرایی سلف سرویس باید از میز‌های بزرگ در کنار میز و صندلی‌های معمولی نیز استفاده نمود. در گذشته مرسوم بود پذیرایی به صورت دیس پرس و بر سر هر یک از میز‌ها بود که بر سر هر میز 6 تا 8 نفر آدم حضور داشتند و مواد مختلف غذایی از میوه تا شام و نوشیدنی‌ها به صورت 6 نفره یا 8 نفره بر سر میز ها قرار می‌گرفت. 

در استفاده از این روش تعداد میز‌ها با توجه به اندازه مهمانان است و معمولا با یک ظریب مشخص استفاده می‌شود. هر دو روش پذیرایی که توضیح داده شده معایب و محاسن خاص خود را دارند در روش سلف سرویس میزان ورودی و محل نشستن میهمانان قابل کنترل نیست که این معایب این روش است در حالی میهمانان راحت می‌تواند در هر نقطه ای مستقر شوند. در روش پذیرایی به صورت میزی همراه با پذیرایی دیس پرس یک مقدار استقرار مهمانان سخت است  اما پذیرایی کنترل راحت تری دارد.

برای مشاهده محصولات مرتبط با اجاره وسایل مراسم روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

اجاره وسایل گرمایشی

اجاره وسایل گرمایشی
شما می توانید با کمترین هزینه از سایت کلاب رنتر وسایل گرمایشی اجاره نمایید . اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

اجاره لوازم نورپردازی در شمال تهران

اجاره لوازم نورپردازی در شمال تهران
امروزه برگزاری یک جشن و یا یک مراسم دردسرهای خاص خود را دارد. در گذشته اکثر جشن ها در حیاط خانه ها و به شکل کوچک برگجزار می شدند. امروزه شرایط کاملا