اجاره ps4 در کرج

اجاره ps4 در کرج را می توانید از بخش اجاره پلی استیشن مشاهده فرمایید.

اجاره ps4 در کرج را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا در کنار بازی های این کنسول با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید شما می توانید از این کنسول ها برای داشتن یک سرگرمی ویژه استفاده نمایید. با کلاب رنتر از بهترین سرگرمی ها و بازی ها با مناسب ترین قیمت بهره مند شوید.

اجاره ps4 در کرج


PS1  که به آن پلی استیشن هم گفته می شود در تاریخ 3 دسامبر 1994 ارائه شد این کنسول انقلابی در دنیای بازی های رایانه ای بود و سالیان سال است که در خاطر همه گیمر ها به عنوان یک نوستالژی دوست داشتنی باقی مونده است درست 6 سال بعد در تاریخ 4 مارس 2000 نسل دوم از این کنسول ارائه شد. خیلی های متعقد بودند که کنسول پلی استیشن 2 نمی تواند به محبوبیت PS1 باشد. اما با ارائه یک سبک بازی بسیار حرفه ای و متفاوت در نسل  خود ارائه داد به طوری که سال ها در اوج بود همه گیمر ها با ps2 خاطرات زیبا داشته و دارند. اما پایان ps2 بسیار متفاوت بود کمپانی های رغیب سونی را به سمت بایگانی کردن ps2 بردند و بعد از آن سونی دچار مشکلات عدیده ای شد.

11 نوامبر 2006 ps3 ارائه شد این کنسول که با صدای زیادی عرضه بازار شد و سعی بر تفاوت داشتن با سایر رقیبان داشت در همان ابتدا عرضه از رقیبان خود به علت مشکلاتی که در اجرا داشت عقب مانند و بسیاری این شکست را یکی از مهم ترین مزیت های کسب سهم بازار توسط ایکس باکس دانست اما در سال 2013 سونی با تغییر سیستم  تبدیل به یک کمپانی بازگشته به عرصه را پیدا کرد.

در صورتی که برای اجاره ps4 در کرج یا بازی های این کنسول نیاز به راهنمایی دارید می توانید با تماس با کارشناسان ما در این زمینه اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید مشاوران ما در بخش فنی کلاب رنتر آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما در زمینه اجاره ps4 در کرج و سایر نقاط ایران هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بازی ps4 اهواز

کرایه بازی ps4 اهواز
امروزه مردم به دنبال خرید وسایلی هستند که بیشتر جنبه سرگرمی دارند. این وسایل مدت زمان اندکی بعد از تولید توانسته اند طرفداران زیادی در سراسر ...

کرایه بازی ps4 در اهواز

کرایه بازی ps4 در اهواز
یکی از مهمترین بخش های دستگاه های ps4 وجود بازی است که سبب افزایش شور و هیجان ....