کرایه ps4 در کرج

کرایه ps4 

جهت کرایه ps4  در کرج به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

کنسول جدید پلی استیشن 4 محصول سونی می باشد ، این دستگاه از لحاظ ظاهری نسبت به مدل های قبلی تغییراتی پیدا کرده است. این کنسول که با نام پلی استیشن 4 اسلیم شناخته می شود به صورت اختصار مورد بررسی قرار میگیرد. بر خلاف ایکس باکس وان اس ، پلی استیشن اسلیم،  تفاوت خاصی از لحاظ سخت افزاری با مدل قبلی خود ندارد. و می توان گفت همان مدل قبلی می باشد با تفاوت اینکه این نسخه کوچکتر می باشد و همچنین کم صداتر و خنک تر کار می کند.

پلی استیشن 4 اسلیم را هم می توان به صورت عمودی استفاده کنید و هم به صورت افقی. البته باید بدانید که اگر میخواهید این کنسول را به صورت عمودی استفاده کنید باید برای آن پایه ای تهیه شود در غیر این صورت پایداری ندارد و امکان افتادن آن وجود دارد.

این کنسول علاوه بر تغییراتی که در بدنه دارد نیز شامل تغییرات کوچکی در  دوال شاک است.

اولین و مهم ترین تغییری که دوال شوک  به خود دیده است، اضافه شدن یک نوار نوری به قسمت بالایی تا چ پد است. این اقدام باعث شد که بازیکن برای دیدن رنگ دسته نیازی نباشد که دسته را بچرخاند. یکی دیگر از تغییراتی که در دوال شوک اتفاق افتاده است ، هنگامی  این کنترلر را با سیم به کنسول وصل می کنید دیگر به صورت وایرلس با کنسول ارتباط برقرار نمی کند.

یکی دیگر از تغییراتی که در مدل جدید لحاظ شده است چراغ این دستگاه می باشد که دیگر در نسخه جدید دیده نمی شود و تبدیل به یک led  کوچک شده است که در کنار دکمه خاموش و روشن گذاشته شده است.

کلاب رنتر به عنوان سایت اجاره کالا می باشد. جهت مشاوره با کارشناسان با ما تماس حاصل فرمایید. و اگر قصد اجاره محصولات را دارید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره بازی های ps4 و ایکس باکس

اجاره بازی های ps4 و ایکس باکس
بازی های ویدئویی کنسول ps4 و xbox با زیبایی و جذابیت بالایی که دارند باعث شده اند که گیمر های زیادی به سمت این بازی ها روی بیاورند...

ps4 و تفاوت مدل ها

 ps4 و تفاوت مدل ها
کنسول بازی ps4 یک کنسول نام آشنا برای همه علاقمندان به بازی های ویدئویی است.