اجاره دستگاه الکساندرایت کندلا

برای مشاهده محصولات مشابه با بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید.

اجاره دستگاه الکساندرایت کندلا

دستگاه الکساندرایت کندلا دستگاه موبر نسل جدیدی است که با تابش خود عمل رفع مو‌های زائد را برای فرد به ارمغان می‌آورد این دستگاه با داشتن تابش‌های سینوسی و مدت کوتاه (تقریبا 5 تابش در هر ثانیه) فلیکول مو را هدف قرار می دهد(مسیری لوله مانند در ناحیه درم که ریشه مو در آنجا رشد می‌کند) فلیکول های مو زمانی که توسط دستگاه مورد هدف واقع می شوند.

در مرحله اول دچار از رنگ رفتگی می شوند به همین منظور حالت کرکی پیدا می کنند در مرحله دوم این رنگ دانه ها تاثیر خود را از دست می دهد و به همین خاطر بعد از مرحله دوم مو حالات اصلی خود را از دست می دهد این دستگاه بعد از مرحله سوم شروع به تاثیر گذاری دائمی نموده و مو های زائد بدن را رفع می‌کند. چرا برخی در سه جلسه و برخی بیشتر تاثیر می گیرند؟

تاثیر بر اساس رنگ مو و ساختار پوستی است گاهی نیز اختلالات هورمونی و مشکلات پوستی در ثاثیر این دستگاه تاثیر گذار بوده و به همین منظور چک لیست تهیه می شود تاثیر دستگاه الکساندرایت کندلا در پوست های رنگ روشن بیشتر است رنگدانه های پوست باعث می شود تاثیر دستگاه در بدن هایی با پوست تیره یا سبزه تنظیمات خاصی خود را داشته باشند. در پوست های حساس استفاده از این لیزر ممانعتی ندارد اما در برخی از بیماری ها مانند زگیل تاثیر آن کاهش می یابد همچنین در صورتی  که بییماری خاص پوستی وجود دارد باید پزشک معالج در جریان این عمل قرار گیرد هم چنین به مدیر مجموعه گفته شود . 

برای مشاهده مقالات بخش اجاره بهداشت و سلامت روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.

اجاره دستگاه ونتیلاتور

اجاره دستگاه ساکشن

اجاره ویلچر برقی

اجاره دستگاه نوار قلب

اجاره دستگاه هولتر

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره ویلچر

اجاره تشک مواج

اجاره لیزر الکساندرایت کندلا

اجاره لیزر دایود

اجاره لیزر الکس

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دستگاه تصفیه هوا

اجاره دستگاه تصفیه هوا
دستگاه تصفیه هوا می توانید دستگاه تصفیه هوا را از سایت کلاب رنتر برای مدت دلخواه اجاره کنید! و برای مشاهده محصولات ...

درمان زردی نوزاد در منزل

درمان زردی نوزاد در منزل
یکی از مهم ترین راه هایی که برای درمان زردی نوزاد در منزل به کار گرفته می شود دستگاه های فتوتراپی است که در نوع خود یکی از موثر ترین و اثبات ...