اجاره فرش قرمز هتلی

وقتی به ورودی هتل ها می رسیم با پلکانی مواجه می شویم که با فرش قرمز پوشیده شده اند. با قدم گذاشتن روی این فرش قرمز قدرت و شکوه را حس می‌کنیم. قدم گذاشتن روی فرش قرمز و رفتار فوق العاده دربان های هتل حس خوشایندی را به انسان القا می کند تا دوباره هم به همین هتل باز گردد. با عبور از پله ها به راهروی ورودی می رسیم که با فرش قرمز دیگری فرش شده است و در انتها به لابی بزرگ هتل می رسد. 

در هر راهرو و پله ای داخل هتل هم باز فرش قرمز به چشم می خورد. اما آیا همه این فرش قرمز ها از یک نوع هستند؟ چقدر هزینه برای فرش کردن فضایی به این بزرگی نیاز است؟ امکان اجاره فرش قرمز هتلی وجود دارد؟

انواع فرش قرمز هتلی

فرش قرمز هتلی بسیار متنوع است. فرش قرمزی که در راهروی ورودی به چشم می خورد از جنس الیاف پلاستیکی است و بدون طرح است. این فرش قرمز با گیره های مخصوص پله ثابت نگه داشته شده است. این فرش قرمز در برابر رطوبت مقاومت بهتری دارد و آب را در درون خود نگه نمی دارد. شستشوی آن آسان است و وزن سبک آن امکان جا به جایی آسان را فراهم کرده است.

فرش قرمز ورودی اصلی هتل در زیبایی هتل بسیار اهمیت دارد به همین جهت از نوع درجه یک انتخاب می شود. فرش قرمز هتلی  400 تا 700 شانه  با نخ ابریشم و مخمل و با دقت بالا بافته می شود. این فرش قرمز را می توان استقبال گرم هتل از میزبان ها دانست. معمولا فرش قرمز راهرو اصلی دارای حاشیه های سفید است. البته بعضی از هتل ها به صورت سفارشی از فرش قرمز هایی با حاشیه لوگوی هتل استفاده می کنند. 

اجاره فرش قرمز هتلی - کلاب رنتر

پس از فرش قرمز راهرو اصلی نوبت به فرش قرمز روی پله های داخلی هتل می رسد. این فرش قرمز نسبت به فرش قرمز جلوی در از کیفیت بالاتری برخوردار است و نسبتا نرم تر است. اما نسبت به فرش قرمز راهرو اصلی از نظر کیفیت ضعیف تر است. 

شرایط اجاره فرش قرمز هتلی

فرش قرمز های هتلی برای برگزاری مراسم های مختلف مناسب است. کنفرانس ها و همایشات، مراسم های افتتاحیه و اختتامیه، جشن ها و گالری های هنری و ... مواردی است که اجاره فرش قرمز هتلی می تواند در برگزاری شکوهمند آن ها موثر باشد. برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات و البته مدیریت هزینه ها شما می‌توانید اجاره فرش قرمز تشریفات مورد نظر خود را با قیمت مناسب از کلاب رنتر اجاره کنید. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دوربین عکاسی با قیمت مناسب

اجاره دوربین عکاسی با قیمت مناسب
اجاره دوربین عکاسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در کلاب رنتر

تقویم شهر آفتاب

تقویم شهر آفتاب
تقویم نمایشگاه شهر آفتاب برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید. نمایشگاه ها مکانی ...