اجاره مک بوک

برای مشاهده سایر محصولات مشابه به بخش  اجاره وسایل دیجیتالمراجعه کنید.

مک بوک دومین سری از لپ تاپ‌های شرکت اپل است که در سال 2006 شروع به تولید شد مک بوک میراث دار تجربه موفق ای بوک بود که در 4 ورژن متفاوت ارائه شد و موفقیت نسبتا خوبی برای اپل داشت. در سال 2006 که قدرت و نام‌آوری اپل به میزان حال حاضر نرسیده بود تولید دستگاهی در مقابل با غول‌هایی مانند MSI، ACCER و ASUS که همگی دارای تولید با سابقه‌تری بودند ریسکی بود که اپل انجام داد و با مدیریت درست جواب‌دهی ریسک مناسب بود.   اجاره مک بوک -کلاب رنتر مک بوک در طراحی اولیه خود از پلی‌کربنات استفاده نموده که با ذائقه مشتریان سازگار نبود بعد از حدود دو سال نسل قبل طراحی دگرگون شده بدنه‌ای از جنس آلومینیوم به طراحی اضافه نمود.

اجاره لپ تاپ

پردازنده اصلی به کار رفته در این سری از لپ تاپ‌های اپل پردازنده قدرتمند شرکت اینتل بود استفاده از اینتل در این لپ تاپ در آن زمان در واقع پذیرش این دستگاه را برای مصرف‌کنندگان مختلف آسان تر می‌نمود. با تغییر طراحی ظاهری هم چنین استفاده از سخت افزار مناسب مک بوک جای خود را اول در امریکا سپس سایر نقاط دنیا باز کرد به طوری که در سال 2008 به تنهایی توانست رتبه اول فروش را در میان تولیدات کامپیوتری برای اپل به ارمغان بیاورد. سیستم عامل مک بوک با نام مک او اس (mac OS) شناخته می‌شد ظاهری بسیار متفاوت‌تر از ویندوز داشت شباهت گرافیکی این سیستم عامل به عقیده بسیاری از توزیع سوزه لینوکس استفاده شده بود. بر خلاف ویندوز که کاربران به داشتن منو استارت در سمت چپ پایین عادت داشتند و دسترسی به همه منابع به سادگی صورت می‌پذیرفت مک او اس دارای یک منو طبقه بندی شده بوده این حجم از طبقه بندی پیچیده باعث شد تا خیلی از کاربران با مک همراه نشوند. مانند هر قطعه یا دستگاه دیگر که روزی به پایان تولید می رسد اپل نیز مک بوک را در سال 2012 به پایان رسید تا نسل بعدی دستگاه خود یعنی مک بوک پرو را به تولید برساند. برای مشاهده مطالب مرتبط  کرایه لپ تاپ روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.

اجاره تبلت

اجاره پرینتر

اجاره فکس

اجاره دستگاه کپی

اجاره لپ تاپ

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کامپیوتر

اجاره کامپیوتر
برای مشاهده سایر محصولات مشابه به بخش اجاره وسایل دیجیتال مراجعه کنید. کامپیوتر یکی از دستگاه هایی است که در ...

اجاره لوازم دیجیتالی در تهران

اجاره لوازم دیجیتالی در تهران
اجاره لوازم دیجیتالی در تهران را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا به ارزان ترین قیمت دریافت نمایید و از بهترین و به روز ترین کالا های ...