اجاره کنسول بازی در مشهد

بررسی انواع کنسول بازی در مشهد

به منظور اجاره کنسول بازی در مشهد به بخش اجاره کنسول های بازی در سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

با گسترش فناوری شاهد آن هستیم که کنسول های بازی در حال پیشرفت و گسترش می باشند به گونه ای که کمپانی های عرضه کننده این کنسول ها در تلاش می باشند که با عرضه نسل جدید این وسایل رضایت گیمرها را جلب کنند از جمله کمپانی های بزرگ در ساخت کنسول های بازی شرکت مایکروسافت و سونی می باشد که با عرضه نسل جدید کنسول های خود توانسته اند طرفداران بسیاری در سطح جهان پیدا کنند.



دستگاه پلی استیشن ساخت شرکت sony یکی از رقبای کنسول بازی ایکس باکس ساخت شرکت مایکروسافت است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد.

هرکدام از این کنسول ها نسبت به دیگری مزیت هایی را دارد که می تواند انتخاب را میان طرفداران کنسول های بازی سخت کند. شما می توانید هریک از این کنسول ها را به همراه بازی های آن اجاره کنید.




Xbox One X کوچکترین کنسول مایکروسافت می باشد و قیمت پایینی دارد و بسیار قدرتمند است ، این کنسول آخرین نسخه از کنسول ایکس باکس وان می باشد که با هدف رقابت با PS4 Pro ساخته و طراحی شده است ، این دستگاه پخش ویدیوهای مختلف با فناوری 4k و HDR را پشتیبانی می کند ، این دستگاه می تواند بازی ها را در کیفیت تصویر 4k و نرخ فریم 60 فریم در ثانیه اجرا کند و از فناوری صدای خروجی Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند ، همچنین حافظه رم آن 12 گیگابایت GDDR5 می باشد.

از جمله کنسول های بازی دیگر X box One S می باشد ، برخلاف مدل های قبلی این کنسول با رنگ سفید طراحی شده است و اندازه آن از مدل های قبلی کوچک تر و تقریبا نصف آن ها می باشد ، از قابلیت های دیگر آن پشتیبانی از فرمت  Ultera HD 4K برای پخش انواع فیلم ها و HDR برای بازی هاست که امکان بهره مندی از تصاویر با کیفیت را فراهم می آورد ، این کنسول همچنین می تواند بازی ها را با کیفیت Full HD و نرخ تصویر 60 فریم بر ثانیه اجرا کند که در مقایسه با نسل های قبلی می تواند تجربه بازی های واقعی تر را به شما بدهد.

میزان مصرف برق در کنسول‌های نسل جدید(نسل هشتم) نسبت به نسل های قبلی آنها به مراتب بسیار بالاست در حالی بیشتر کشور‌های مختلف دنیا با معاهده کاهش سرانه مصرف می‌پیوندند. کرایه کنسول بازی -کلاب رنتر

مصرف کنسول‌های بازی در حالت آماده به کار ( sleep یا standby) به طور متوسط چیزی در حدود 15 وات می‌باشند در صورتی که این عدد برای یک دستگاه کامپیوتر خانگی (PC) چیزی حدود یک دهم این میزان یعنی حدود 2 الی 2.5 وات می‌باشد.

سوالات متداول اجاره کنسول

این میزان مصرف برق بالا باعث شده است خیلی از بازیکنان بابت هزینه‌های تحمیلی سربار با داشتن محصولات نسل هشتم که شامل PS4 و X1 می‌باشند ابراز نگرانی کرده و سمت این دستگاه‌ها نروند. در این میان بیشتر توجه‌ها به سمت گیمرها است، ممانعت از استفاده بیش از حد از دستگاه های کنسول و همچنین استفاده در ساعت غیر اوج مصرف برای آنها پیشنهاد شده است. کرایه کنسول بازی -کلاب رنتر اما با این حجم از پیشرفت تکنولوژی آیا مقصر اصلی این موضوع طراحان و سازندگان این کنسول‌های بازی نیستند که قبل از ارائه محصولات بایستی میزان مصرف آن ها به درجات کیفی بالاتری می رساند؟

میانگین مصرف انرژی کنسول‌های جدید:

به طور میانگین اگر تمام کنسول‌های نسل هشتم را با نسل هفت تعویض گردد چیزی در حدود 8 درصد در سرانه کلی دنیا در انرژی صرفه جویی خواهد شد این عدد در بازه درصد عدد بسیار کوچکی است اما شایان ذکر است که این میزان عبارت است از صرفه جویی به میزان 10 میلیارد کیلو وات!!!. حال سونی و مایکروسافت نظرشان در این خصوص این بوده است که گیمرها هم مانند سایرین به صورت آزادانه از انرژی استفاده کنند مگر تفاوتی می‌نماید.  

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد شما به منظور اجاره کنسول بازی در مشهد می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بازی های ps4 در اصفهان

کرایه بازی های ps4 در اصفهان
بازی های ps4 برای کودکان به عنوان یکی از بهترین وسایل سرگرمی و بازی شناخته شده و سبب می شود که هوش و خلاقیت کودکان افزایش ...

اجاره بازی xbox در همدان

اجاره بازی xbox در همدان
پیشرفت علم در کنار تمام مزایایی که برای بشر داشته است معایبی نیز دارد. بسیاری از خانواده ها از این امر شکایت دارند که فرزندشان بیشتنر وقت خود را صرف