اجاره صندلي براي مجالس

اجاره صندلي براي مجالس به بخش اجاره میز و صندلی مراجعه کنید.

صندلی‌های مجالس صندلی‌های فلزی هستند که دارای دو تیکه پارچه ای برای تیکه گاه و کفی هستند این صندلی‌های که معمولا در ‌ای آبی و قرمز همراه با یک بدنه کاملا فلزی با قابلیت تا شو طراحی و تولید شده اند. این صندلی ها برای مجالس مختلف از مراسم عروسی گرفته تا ختم‌ها به کار می رود کم جا بودن آن ها و هم چنین سبک بودن در عین مقاومت این صندلی ها باعث شده است  که استفاده از آن ها عمومیت داشته باشد. 

اجاره صندلي براي مجالس مقاومت بدنه این صندلی ها بالاست شکل آن‎ها برای قرار گیری پشت میز بسیار خوب طراحی و تولید شده است و در طراحی آن  ها از دسته استفاده نشده است تا بتوانند راحت روی این صندلی قرار گرفت و هم بتوان این صندلی ها را به شکل تاشو جمع آوری نمود و در ثانی به علت نداشتن دسته این صندلی ها در زمانی که در حال حمل و نقل هستند فضای کمتری می گیرند. حمل آن ها بسیار ساده است تعداد زیادی از آن ها در یک ماشین وانت قرار می‌گیرند و می توان در یک محل کوچک جمع شود.

 صندلی های مجلسی بدنه فلزی ضد زنگ دارند در طراحی  بدنه‌های آن‌ها از فلز با روکش آبکاری شده استفاده شده است روکشی  که دارای مقاومت نسبت به عواملی مانند رطوبت و سایش هستند 

در روی کفی و پشتی  از پارچه های رو مبلی که دارای مقاومت بیشتری  نسبت به پارچه های معمولی هستند استفاده می‌شود این پارچه‌ها نسبت به سایش و فشار که بر اثر نشستن وزن فرد بر روی صندلی به وجود می آید مقاومت بیشتری دارند. 

قسمت لولا شکل میانی که عمل باز و بسته شدن در هنگام استفاده و یا جمع آوری به وجود می آورد از یک پیچ و مهره تشکیل شده است معمولا بعد از مدتی این قسمت دچار مشکل می شوند که به سادگی با تغییر این پیچ و مهره می توان مجدد از آن‌ها استفاده شود.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره صندلی تاشو برای مهمانی

اجاره صندلی تاشو برای مهمانی
در این مطلب در خصوص تهیه لوازم مهمانی و از مهمترین آن ها اجاره صندلی تاشو برای مهمانی می پردازیم

اجاره نور پردازی مجالس

اجاره نور پردازی مجالس
حتما شما مجالسی را برگزار می کنید از جمله آن ها مجالس مذهبی یا مجالس شادی میباشد .