اجاره تلویزیون شهری بزرگ

تلویزیون شهری بزرگ

جهت اجاره تلویزیون شهری به بخش صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

تابلو های بزرگ فول کالر که اصطلاحا به نام تلویزیون شهری شناخته می شود، جهت انتقال فیلم ،تصویر ، متن و تیزرهای تبلیغاتی و همچنین در مکانهای خاص مانند تالار ها ، نمایشگاه ها، سالن های کنفرانس و همایش ، صرافی ها و نیز جهت انتقال متن هایی مانند نرخ ارز و موجودی ، که نیاز به روزسانی سریع دارند و همچنین نمایش فیلم آنلاین دوربین های موجود در محل استفاده می شود.

تلویزیون های فول کالر از نظر نحوه راه اندازی به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می شوند . در نوع آنلاین برای راه اندازی تلویزیون از یک کامپیوتر شخصی به عنوان کنترلر استفاده می شود.

انتخاب نوع تلویزیون شهری وابستگی مستقیم با محل نصب آن دارد. به طور مثال اگر تلویزیون را برای داخل سالن یا بیرون از سالن نیاز داشته باشیم  دارای ویژگی های متفاوتی هستند که باید به آن ها توجه کنیم.

اگر تلویزیون ما داخل سالن بود به دو نکته مهم باید توجه کنیم:  اول اینکه متوسط فاصله بینندگان تا محل نصب تلویزیون استاندارد باشد. و دوم نوع تلویزیون شهری  SMD انتخاب گردد.

حال اگر تلویزیون ما خارج از سالن بود ، نیازمند توجه به ویژیگی هایی همچون ضد آب بودن و نیز شدت نور بیشتر می باشند. برای تلویزیون شهری خارج سالن از محصول DIP استفاده گردد.

کلاب رنتر به عنوان سایت اجاره کالا از شما عزیزان دعوت می کند که از این وب سایت بازدید فرمایید.

جهت مشاوره و پاسخ دادن به سوالاتتان به کلاب رنتر تماس بگیرید و اگر قصد اجاره کالا را دارید به سایت ما مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره led سامسونگ

اجاره led سامسونگ
ما شاهد ورود تلویزیون های مختلف به بازار می باشیم که از فناوری های جدیدی در طراحی و تولید آن ها استفاده می شود شرکت های بزرگی همچون ...

باند ev

باند ev
باندهای موسیقی برای پخش صداهای بلند و رسا بسیار کارایی دارد و سبب افزایش شور و هیجان موسیقی می شود به همین دلیل استفاده از باندهای ev ...