اجاره lcd نمایشگاهی

اجاره lcd  نمایشگاهی را می توانید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی دریافت نمایید.

lcd نمایشگاهی یکی از تکنولوژی های روز در لوازم صوتی و تصویری است و  استفاده از تکنولوژی روز همیشه می تواند به عنوان یک عامل اصلی در افزایش پرستیژ و بالا رفتن جایگاه شرکت ها محسوب شود.

سیلیکون ولی(Silicon Valley)  نام مکانی معروف در جنوب خلیج سان‌فرانسیسکو در کالیفرنیای شمالی ایالات متحده‌ی آمریکاست. این منطقه محل استقرار بسیاری از شرکت های بزرگ در حوزه تکنولوژی است و بسیاری از نمایشگاه ها و همایش های مربوط به تکنولوژی و صنعت IT در آن برگزار می شود. 

اجاره lcd نمایشگاهی این دره در ابتدا محل حضور بسیاری از تولید‌کنندگان و نوآوران تولید تراشه بوده است و به همین دلیل دره سیلیکون نامیده می شود اما در نهایت به خاطر وجود کسب‌و‌کارهای مرتبط با تکنولوژی‌های پیشرفته (High-tech)، سیلیکون نامیده شد. هم اکنون سفر به این منطقه رویای تمامی افرادی است که علاقمند به حوزه های فناوری های نوین هستند. 

اجاره lcd نمایشگاهی در این مکان شرکت های مهم و معروف دنیا مانند اپل ، گوگل ، اینتل ، ای ام دی ، اوراکل ، یاهو و ایسوس ، اچ پی و نوکیا و بسیاری از شرکت های مهم دیگر قرار دارند که به همین دلیل عده ای از این مکان با عنوان قلب تپنده اقتصاد آمریکا نام می برند. باغ اندروید یا همان googleplex ، دانشگاه استنفورد، نمایشگاه شرکت اینتل، ساختمان اصلی دراپ باکس ، دفتر مرکزی  شرکت اپل ، ساختمان اصلی فیس بوک و ... از جمله مکان های جالبی هستند که با رفتن به سیلیکون ولی خواهید دید.


lcd نمایشگاهی - کلاب رنتر

تلویزیون های lcd : کلاب رنتر سایت اجاره آنلاین ، شما را به مشاهده محصولات خود دعوت می کند.

برای مشاهده محصولات مرتبط بخش اجاره lcd نمایشگاهی، اجاره استند،اجاره تبلت، اجاره لپ تاپ، اجاره سرمایشی گرمایشی، اجاره ویدئو پروژکتور و اجاره تلویزیون نمایشگاهی را مشاهده کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز مدیریتی

اجاره میز مدیریتی
معمولا برای انتخاب وسایل لازمه برای مدیر یک شرکت باید انتخاب های مناسبی انجام شود . یکی از آن انتخاب ها میز مدیریتی می باشد .

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تبریز

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تبریز
تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات غرفه سازی بنیان یک نمایشگاه را تشکیل می دهد و شما می توانید از این تجهیزات برای صرفه جویی استفاده نمایید