فرش قرمز و کاربرد های آن

فرش قرمز

ما برای برگزاری یک فستیوال یا حتی مهمانی به اجاره تجهیزات مراسم نیازمندیم یکی از کار هایی که ما می توانیم برای زیبا تر کردن مراسم انجام دهیم کرایه فرش قرمز است ، با اجاره فرش قرمز می توانیم مهمانی خود را لوکس تر کنیم و مکان مهمانی را به جایی زیباتر تبدیل کنیم.اولین بار از فرش قرمز در اوایل قرن بیستم در آمریکا استفاده شد. در آمریکا یکی از خطوط راه‌آهن برای مهمان های ویژه خود که احتمالا یا افراد معروف بوده‌اند یا اینکه اشخاصی مثل سران کشور و اشخاص سیاسی . از آن به بعد از فرش قرمز در اماکن رسمی و دیدار های مهم و... استفاده شد.

کاربرد های فرش قرمز

از فرش قرمز بعد از قطار در افتتاحیه فیلم ها استفاده شد. فرش قرمز در افتتاحیه ها قوانین عجیبی دارد برای مثال من 2 مورد را برای شما ذکر  می کنم :


  • مهمانان مراسم نمی توانند روی فرش قرمز بایستند و باید مدام در حال حرکت باشند و برای عکس گرفتن و ... نباید روی فرش قرمز توقف کنند.البته هستند افرادی که همچین اجازه هایی نیز دارند. این افراد کسانی هستند که کیف هایی که اسامی برنده ها را روی آن نوشته‌اند را دارند فقط همین اشخاص اجازه دارند که روی فرش قرمز بایستند.


  • فرش قرمز با طنابی که از جنس مخمل بافته شده از وسط به دونیم جدا می شود و نامزد های مراسم از سمت چپ حرکت می کنند و مهمان عادی نیز از سمت راست دلیل این جدا کردن هم این است که نامزد ها بتوانند به راحتی با خبرنگاران صحبت کنند.

اجاره فرش قرمز

ما در کلاب رنتر تلاش کردیم که شما بتوانید اجاره تجهیزات مراسم را به راحتی انجام دهید کرایه تجهیزاتی از جمله کرایه فرش قرمز که یکی از وسایل مورد نیاز برای کسانی است که مراسمی بخصوص می خواهند برگزار کنند. البته کرایه فرش قرمز فقط به استفاده در مهمانی ها ختم نمی شود و شما می توانید با اجاره فرش قرمز آن را در ورودی رستوران ها ، در فروشگاه های بزرگ ، فرودگاه ها ، راهروها و حتی در منازل برای دکوراسیون استفاده کنید و منزل خود را لوکس تر جلوه دهید تا مهمانان ف دوستان ، آشنایان خود را مجذوب خانه خود بکنید.


انواع فرش قرمز

فرش قرمز اوایل زمانی که در قطار استفاده شده بود فقط یک مدل و آن هم یک فرش قرمز یکدست، اما با گذشت زمان مدل های دیگری نیز بوجود آمد برای مثال :

  • فرش قرمز با نوای های مشکی
  • فرش قرمز با نوای های کرم
  • فرش قرمز بافته شده به صورت موکت
  • فرش قرمز بافته شده به صورت گلیم

 البته که ممکن است مدل ها و انواع بیشتری وجود داشته باشد اما یک نکته ثابت در همه آن ها وجود دارد و آن این است که طرح اصلی یک فرش یکدست قرمز رنگ است و فقط تزئینات آن فرق می کند. در کلاب رنتر کرایه فرش قرمز در انواع مختلف ممکن است و شما به راحتی می توانید اجاره فرش قرمز مورد نظر خود را انجام دهید و در کم ترین زمان ممکن محصول خود را تحویل بگیرید 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دوربین چاپ فوری

اجاره دوربین چاپ فوری
دوربین های چاپ فوری دوربین های دیجیتالی کوچکی هستند که تصاویر گرفته شده را همان لحظه روی کاغذ های مخصوص چاپ می کنند

برگزاری مراسم جشن تهران

برگزاری مراسم جشن تهران
تهران به عنوان پایتخت کشور بخش اعظمی از جمعیت کشور را در خود جای داده است. خانواده های زیادی در این شهر زندگی می کنند. معمولا خانواده هایی که در